اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دهدشت خبر داد

احداث 7 پارک محله‌ای تا پایان سال 93 در دهدشت

شهردار دهدشت با بیان این‌که تعداد 11 پارک محله‌ای در دهدشت وجود دارد، گفت: تا پایان سال 93، هفت پارک در محله‌های مختلف دهدشت از سوی مدیریت شهری تحویل مردم داده خواهد شد.

احداث 7 پارک محله‌ای تا پایان سال 93 در دهدشت

حجت‌الله تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از احداث هفت پارک محله‌ای تا پایان سال 93 در سطح شهر دهدشت خبر داد.

وی با بیان این‌که 11 پارک محله‌ای در دهدشت وجود دارد، عنوان کرد: تا پایان سال 93، هفت پارک در محله‌های مختلف دهدشت از سوی مدیریت شهری تحویل مردم داده خواهد شد.

شهردار دهدشت با اشاره به این‌که هم‌اکنون چهار پارک محله‌ای در دست احداث داریم، تصریح کرد: کار چمن‌کاری پارک ملت به عنوان بزرگترین پارک شهر از امروز آغاز و تا هفته آینده تکمیل نهایی خواهد شد.

وی توسعه مدیریت مبلمان شهری را باعث افزایش کیفی زندگی شهروندان و بازدهی بیشتر دانست و تصریح کرد: تمهیدات و تجهیزات مناسب مبلمان در پارک باعث جذب و افزایش کمی کاربران و سالم‌سازی محیط پارک می‌شود.

تقوی ادامه داد: بر همین اساس شهرداری اقدام به خرید مبلمان شهری و نصب در پارک ولایت دهدشت کرده است.

شهردار دهدشت ساماندهی میدان امام حسین (ع) دهدشت را متذکر شد و افزود: پارک میدان مرکزی مطابق اصول فنی مهندسی طراحی و به‌زودی عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

گفتنی است، نصب ایستگاه سلامت در پارک‌های محله از دیگر خدمات مدیریت شهری است که به گفته شهردار نصب ست ورزشی در پارک‌های محله‌ای دهدشت به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول