اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار همچنان به ملاقات‌های مردمی پایبند است

درخواست‌های شهروندان در خصوص آسفالت را اجابت می‌کنیم

شهردار اردبیل گفت: درخواست شهروندان را در خصوص آسفالت کوچه‌ها و معابر اجابت کرده و در ادامه خدمتگزاری نیز به این عهد پایبند هستیم.

درخواست‌های شهروندان در خصوص آسفالت را اجابت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز با حضور در معاونت شهرسازی و معماری و مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل ضمن ملاقات با مردم و شهروندان به درد دل‌های آنها و به مشکلات شهروندان در ارتباط با مسائل مختلف شهری به طور مستقیم و بی واسطه پاسخ داد.

وی پس از دریافت نظرات و پیشنهادات، مسائل و مشکلات مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

شهردار اردبیل همچنین دستور لازم را جهت رفع برخی از این مشکلات در محل صادر کرد و برخی نیز جهت رسیدگی بیشتر از سوی شهردار اردبیل به واحدهای مربوطه ارجاع داد.

در این ملاقات مباحثی همچون درخواست آسفالت کوچه‌ها و معابر واقع در شهرک‌های جدیدالتاسیس و محلات، رفع مشکلات حقوقی مربوط به کاربری اراضی و املاک، آماده سازی شهرک ها، صدور پروانه ساخت، عوارض، خلافی، درخواست ایجاد هماهنگی بین ادارات حفار معابر با شهرداری و ... از سوی شهروندان در ملاقات مردمی شهردار اردبیل مطرح شد.

اهدای گل به پاس زحمات شهردار اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین شهردار اردبیل در ملاقات عمومی در منطقه چهار شهرداری پای درد دل مردم نشست به طوری که تعدادی از اهالی با هدف تقدیر از شهردار اردبیل سبد گلی را تقدیم شهردار کردند.

برنامه ملاقات مردمی شهردار اردبیل با استقبال شهروندان در محل ساختمان اداری منطقه چهار شهرداری اردبیل برگزار شد.

وی در تداوم برنامه‌های ملاقات مردمی با حضور در منطقه چهار شهرداری در دیداری چهره به چهره ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات مردم، به بررسی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان پرداخت.

در این دیدار یک روزه که با حضور مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل و برخی از مدیران شهری انجام گرفت، شهروندان مناطق مختلف شهرداری اردبیل ضمن ملاقات با شهردار اردبیل، به بیان مسائل و مشکلات خود در ارتباط با مسائل شهری پرداختند.

مباحثی همچون درخواست صدور پروانه، خلافی، بهسازی و آسفالت معابر و کوچه‌ها، مسائل حقوقی مرتبط با کاربری املاک و ... از جمله مباحث مطرح شده از سوی شهروندان در برنامه ملاقات مردمی شهردار اردبیل در محل منطقه چهار شهرداری اردبیل بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تقدیر و تشکر از زحمات شهردار اردبیل با اهدای گل از سوی برخی از شهروندان حاضر در ملاقات از جمله حاشیه‌های برنامه ملاقات مردمی شهردار اردبیل در منطقه چهار بود.

بدری در حاشیه برنامه ملاقات مردمی، با صدور دستورات لازم در محل برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان؛ رسیدگی به مشکلات شهروندان در بخش‌های مختلف را از اولویت‌های اصلی و اساسی مسئولان شهرداری اردبیل عنوان کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون این مهم به صورت مطلوبی با همکاری مدیران واحدهای مختلف شهرداری انجام پذیرفته و امر رسیدگی به مشکلات و درخواست های شهروندان در ارتباط با مسائل شهری همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول