اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ خبر داد

بهره‌برداری از کارخانه تولید شن و ماسه در شاهین‌دژ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ گفت: همزمان با هفته دولت دو کارخانه تولید شن و ماسه در شاهین‌دژ بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از کارخانه تولید شن و ماسه در شاهین‌دژ

حسین محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت، اظهار داشت: دو واحد تولیدی در شاهین دژ همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تولید شن و ماسه در واحدهای تولیدی افتتاح شده در شاهین‌دژ، تصریح کرد: ظرفیت تولید سالانه این واحدها 180 هزار تن و 150 هزار تن است.

محمودزاده ضمن اشاره به مشخصات واحدهای تولیدی مذکور، خاطرنشان کرد: کارخانه تولید شن و ماسه جعفری و کارخانه تولید شن و ماسه بالکانی آماده بهره‌برداری هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهین‌دژ از راه‌اندازی واحدهای تولیدی توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاری در این زمینه بیش از 10 میلیارد ریال گزارش شده است.

وی افتتاح واحدهای تولیدی در شاهین‌دژ را در رونق اقتصادی منطقه موثر دانست و ابراز داشت: با راه‌اندازی دو کارخانه شن و ماسه در این شهرستان زمینه اشتغال 13 نفر فراهم می‌شود.

محمود‌زاده ادامه داد: توجه به تولید ملی و افزایش کیفیت آن‌ها نه تنها در کمک به رشد اقتصادی کشور موثر است بلکه سبب ایجاد انگیزه و خلاقیت در بین دانشمندان جوان کشور می‌شود.

انتهای پیام/61010/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول