اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

نخستین خانه تخصصی کشتی کشور در ملایر افتتاح شد

معاون ورزش و سلامت وزارت آموزش و پرورش از افتتاح نخستین خانه تخصصی کشتی کشور در ملایر خبر داد.

نخستین خانه تخصصی کشتی کشور در ملایر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر کیومرث هاشمی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه تخصصی کشتی ملایر با اشاره به اینکه تعامل میان وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان جایگاه خود را در سال‌های اخیر پیدا کرده و در این راستا شاهد موفقیت‌های بزرگی از طرف دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی بوده‌ایم، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر توجه ورزش پهلوانی و قهرمانی تأکید فراوان دارند.

وی عنوان کرد: امروز ورزش قهرمانی و ورزش‌های پهلوانی به جایگاه مناسبی در کشور رسیده اما این کافی نیست و باید در این راستا با قرار دادن امکانات  بیشتر زمینه را برای موفقیت‌های بیشتر دانش‌آموزان فراهم کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر در زمینه ورزش استعدادهای خوبی را در خود پرورش داده است تصریح کرد: قهرمانانی و موفقیت ورزشکاران بزرگی چون مصطفی جوکار و گودرزی در سال‌های اخیر گواه این امر است.

وی در ادامه خواستار توجه بیشتر به ورزش شهرستان به ویژه رشته کشتی در ملایر شد و افزود: پیشرفت‌های قهرمان بزرگ از مدارس شروع می‌شود و در این راستا باید امکانات ورزشی بیشتری در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

هاشمی ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش به دنبال راه‌اندازی خانه‌ و مدرسه تخصصی کشتی کشور است که نخستین خانه کشتی در ملایر افتتاح شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز به موفقیت‌های دانش‌آموزان ملایر در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: کسب چندین مدال طلا در سال جاری توسط دانش‌آموزان ملایر در کشور در رشته‌های دو و میدانی، وزنه‌برداری و... از موفقیت‌های دانش‌آموزان ملایر در ورزش شهرستان بوده است.

حجت‌الله چهاردولی اعتبار هزینه شده برای نخستین خانه تخصصی کشتی در ملایر را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی با داشتن چهار تشک و تخته کشتی ظرفیت پذیرش روزانه یک‌صد دانش‌آموز را دارد.

انتهای پیام/89013/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول