اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوجوان طلایی کشتی فرنگی آسیا:

مهم‌ترین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی است

نوجوان طلایی کشتی فرنگی آسیا گفت: مهم‌ترین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی بزرگسالان است.

مهم‌ترین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی است

امیرحسین حسینی که به تازگی با کسب مدال طلا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا به کشور بازگشته است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: مهمترین هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی کشتی بزرگسالان است.

وی درباره مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا بیان داشت: این دوره از رقابت‌های کشتی نوجوانان چندی پیش در کشور مغولستان برگزار شده و نخستین تجربه بین‌المللی‌ام در این دوره از مسابقات را کسب کردم.

حسینی یادآور شد: در این مسابقات هیچ شناختی از حریفان خود نداشتم در حالی که حریف فینالم قهرمان دوره گذشته مسابقات آسیایی بود ولی توانستم با شکست این کشتی‌گیر گردن‌آویز طلا و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کنم.

وی با بیان کشتی‌هایی که گرفته است، خاطرنشان کرد: در اولین کشتی این رقابت‌ها با نتیجه هفت بر صفر کشتی‌گیر هندوستانی را از پیش رو برداشتم و در دومین رویارویی نیز حریفی از ازبکستان را پنج بر صفر شکست دادم.

این کشتی‌گیر مازندرانی با اعلام اینکه سومین کشتی‌اش دیدار فینال با حریف قزاقستانی بود که آن نبرد را نیز با نتیجه سه بر دو از آن خود کردم، گفت: سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود و پس از آنکه برخی کشورها قصد داشتند کشتی را از رقابت‌های المپیک آینده حذف کنند دیگر کشورها به خودشان آمدند و با کار و تلاش روزافزون نفرات خوبی را روانه مسابقات کردند.

حسینی اعلام کرد: مهمترین هدف‌ام جای گرفتن در جمع ملی‌پوشان تیم کشتی فرنگی کشورمان است که با کار و تلاش زیاد طی سال‌های آینده مطمئنا خواسته‌ام محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس در مورد مشکل پیش‌آمده برای ملی‌پوشان فرنگی‌کار یادآور شد: در مورد هتل محل اقامت ملی‌پوشان بعد از مسابقات مشکلاتی داشتیم که سرپرست تیم با پرداخت هزینه هتل توانست پاسپورت‌ها را آزاد کند و به کشورمان بازگردیم.

انتهای پیام/86012/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول