اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان خبر داد

نگاه و توجه ویژه و پایدار باشگاه ماهان به رشته کشتی

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان گفت: باشگاه فولاد ماهان تلاش دارد در صورت وجود شرایط مطلوب به رشته کشتی نگاه و توجه ویژه‌‌ای داشته باشد.

نگاه و توجه ویژه و پایدار باشگاه ماهان به رشته کشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، محمدرضا ساکت در گفت‌وگوی کوتاه با سایت این باشگاه در خصوص حضور تیم کشتی آزاد ماهان در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور گفت: کشتی برای ایرانیان خاستگاهی فرهنگی و سنتی داشته و از باورهای ملی و مذهبی عمومی ایرانیان نشأت می‌گیرد.

وی، سیاست‌های هیئت‌مدیره باشگاه فولاد ماهان را پیرامون کشتی اصفهان، تقویت جنبه‌های کاربردی کشتی اصفهان و فراهم کردن شرایط مطلوب برای ارتقای ظرفیت‌های این رشته ورزشی در این استان عنوان کرد و گفت: با توجه به این استراتژی و راهبرد، ماهانی‌ها به تیم‌های پایه و حضور در لیگ دسته یک عنایت ویژه‌ای  خواهند داشت.

ساکت بیان داشت: مأموریت و رسالت ماهان در حمایت از کشتی اصفهان با حضور تیم 100درصد بومی این باشگاه در لیگ دسته اول محقق می‌شود.

توضیحات بیشتر را رسول نظری، مشاور فنی باشگاه و مسئول کمیته کشتی این مجموعه به سایت باشگاه ارائه داد.

نظری با بیان اینکه حضور جوانان و بزرگسالان اصفهانی در لیگ دسته اول کشتی آزاد عیار و محک بسیار مناسبی برای کشتی اصفهان است، این سئوال را مطرح کرد که آیا کشتی اصفهان این پتانسیل را دارد که مدیران فولاد ماهان، به عنوان رشته‌های پایدار آن را در سبد حمایتی خویش قرار دهند؟

وی از این تیم به عنوان نخستین حضور تمام بومی تاریخ کشتی اصفهان در مسابقات لیگ یاد کرد و اظهار امیدواری کرد که اصفهانی‌ها به روزهای طلایی در دو دهه گذشته در این رشته ورزشی بازگردند.

مسئول کمیته کشتی باشگاه ماهان، اهداف مورد نظر این مجموعه را از حضور در لیگ دسته اول کشتی آزاد در بخش‌های سه‌گانه زیر طبقه‌بندی کرد: حضور تیم 100درصد بومی اصفهانی‌ها در لیگ سراسری، قرار گرفتن در رده بندی در دو سال آینده و در نهایت تحقق این امر که در سه سال آینده با همین ظرفیت و پتاسیل عنوان قهرمانی لیگ دسته یک به ماهان تعلق یابد.

نظری در پایان یادآور شد: بعد از مسابقات جام جهانی 2013 در تهران که با حمایت گروه توسعه صنعتی ماهان برگزار شد، امکانات سخت‌افزاری این مسابقات در اختیار جامعه کشتی اصفهان قرار گرفته و با اتخاذ این سیاست ماهان در حوزه تقویت زیرساخت‌ها، حوزه نرم‌افزاری و آموزش نیروی انسانی گام‌های مثبتی برداشته است.

وی، همدلی و هم‌افزایی جامعه کشتی اصفهان را همراه با اهداف تدوین شده کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت باشگاه ماهان عامل رشد کشتی اصفهان در سالیان آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/63006/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول