اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان قم خبر داد

دعوت 2 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان

رئیس هیئت کشتی استان قم از دعوت دو کشتی‌گیر قمی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان خبر داد.

دعوت 2 کشتی‌گیر قمی به اردوی تیم اعزامی به رقابت‌های جهانی مجارستان

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در بین نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان، دو کشتی‌گیر قمی نیز در اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جهانی قرار دارند.

وی ادامه داد: این دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان است که برای حضور پرقدرت ملی پوشان کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی سال 2013 در کشور مجارستان است که از روز هفدهم مرداد ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده است.

حلوایی عنوان داشت: اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در حالی معرفی شده است که ملی پوشان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در این اردو حضور دارند و دو کشتی‌گیر قمی نیز در وزن 74 کیلوگرم ملی پوش هستند.

رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: کشتی‌گیران قمی در وزن 74 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی هستند که یکی از آنها راهی رقابت‌های جهانی مجارستان خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان، اردوی این تیم تا روز سی و یکم مرداد‌ماه ادامه خواهد یافت و بعد از آن فاصله زمانی اندکی تا اعزام به رقابت‌های جهانی در اواخر شهریورماه وجود دارد.

حلوایی با اشاره به کشتی‌گیران حاضر در وزن 74 کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی، یاد آور شد: در این وزن علاوه بر هادی علیزاده پورنیا و امیرحسین مولایی از استان قم، مهدی فلاح و محسن مهدی‌زاده از تهران، فرشاد رستمی‌کیا از خوزستان و میلاد چمن‌گلی از کردستان نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان عبدالله چمن‌گلی از کردستان است و مربیان این تیم نیز مهدی شربیانی از تهران، حسین قلاوند و بابک کریم‌زاده از خوزستان، حسن حسین‌زاده از مازندران، کامران قدرتی از کرمانشاه، رضا الماسی از البرز، عبدالهی مرادخانی از کردستان و طاهر مهدی‌لو از اردبیل محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در پایان به زمان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نیز اشاره کرد و افزود: رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان در سال 2013 میلادی روزهای 24 تا 31 شهریورماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول