اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ دسته اول کشتی آزاد

دبیر هیئت کشتی مازندران از پیروزی نمایندگان مازندرانی در هفته نخست لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

پیروزی نمایندگان مازندران در لیگ دسته اول کشتی آزاد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: هفته اول لیگ دسته اول کشتی آزاد (جام خلیج فارس) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف انجام شد که با پیروزی پنج نماینده مازندران همراه بود.

وی تصریح کرد: در پایان اول این رقابت‌ها تیم‌های شهدای ساری، شهید هاشمی‌نژاد، نساجی مازندران و شهدای شیرگاه مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

نوری‌زاده گفت: در گروه نخست این مسابقات تیم کشتی شهدای ساری در برابر مهمان خود لوازم خانگی حاجی‌زاده گنج‌افروز دیگر نماینده مازندران در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری در یک دیدار یک طرفه به برتری هشت بر صفر دست یافت.

وی افزود: در دیگر مسابقات تیم شهید هاشمی‌نژاد بهشهر هفت بر یک میزبان خود وحدت رشت را شکست داد و نساجی مازندران نیز در دیداری خارج از خانه شش بر دو پاس قوانین ناجا تهران را از پیش رو برداشت.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره نتایج گروه دوم این رقابت‌ها اذعان داشت: تیم شهدای شیرگاه شش بر دو میزبان خود فولاد سپاهان اصفهان را برد و شهید بصیر فریدونکنار به عنوان تنها نماینده مغلوب مازندران در این مسابقه شش بر دو مغلوب گروه ساختمانی کفایتی شد.

نوری زاده ابراز داشت: در این هفته هیئت کشتی رستم‌کلا به عنوان نماینده مازندران در گروه دوم استراحت داشت.

وی در پایان افزود: در فصل جاری لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور 11 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که هفت تیم از مازندران هستند.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول