اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی ساری:

ساری میزبان لیگ کشتی منطقه‌ای کشور شد

رئیس هیئت کشتی ساری گفت: مسابقات کشتی آزاد لیگ منطقه‌ای نوجوانان کشور به میزبانی ساری برگزار می‌شود.

ساری میزبان لیگ کشتی منطقه‌ای کشور شد

علی‌اکبر صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: این مسابقات روزهای 21 و 22 مرداد با حضور تیم‌های مازندران، خراسان رضوی و اردبیل در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وزن کشی کشتی‌گیران در عصر دوشنبه در ساری اذعان داشت: مسابقات در صبح و عصر روز سه شنبه 22 مرداد در تالار مجموعه ورزشی سیدرسول حسینی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی ساری در ادامه گفت: میزبانی از کشتی‌گیران، داوران و نمایندگان فدراسیون کاملا در استان مهیا بوده و در برگزاری این رقابت‌ها مشکلی نیست.

صفری با اشاره به برگزاری جام رمضان در ساری ابراز داشت: مسابقات کشتی جام رمضان در ساری در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با استقبال پرشور کشتی‌گیران در سالن ورزشی سیدرسول برگزار شد که در نهایت با شناخت نفرات برتر خاتمه پذیرفت.

وی همچنین با اشاره به میزبانی ساری در مسابقات کشتی آزاد بسیج کشور اظهار داشت: بلافاصله پس از میزبانی لیگ منطقه‌ای کشور در ساری، رقابت‌های کشتی نوجوانان بسیجیان کشور نیز در ساری برگزار می‌شود.

صفری در پایان افزود: به پیشنهاد فدراسیون مسابقات کشتی آزاد بسیجیان کشور در رده سنی نوجوانان نیز روز‌های 24 و 25 مرداد به میزبانی ساری در سالن ورزشی سیدرسول حسینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول