اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی:

صندوق ملل متحد برای شرکت‌کنندگان دوره آموزشی گواهینامه صادر کرد

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی از صدور گواهینامه برای شرکت کنندگان دوره آموزشی بهداشت باروری در حوادث توسط صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد خبر داد.

صندوق ملل متحد برای شرکت‌کنندگان دوره آموزشی گواهینامه صادر کرد

مهدی‌ علی‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه دوره آموزشی ظرفیت‌سازی کاروان‌های نیکوکاری و بهداشت باروری در حوادث با محوریت هلال احمر خراسان شمالی و با حضور محمت هولکی اوز نماینده صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد اواخر بهار برگزار شد، تصریح کرد: این استان جزو 6 استان کشور بوده که این دوره‌ها را برگزار کرد.

وی افزود: البته خراسان شمالی تنها استان در کشور بوده که این دوره‌ها را هم برای آقایان و هم برای بانوان با موفقیت به اجرا درآورد.

علی‌آبادی شمار شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را 70 نفر عنوان کرد و گفت: برای تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها گواهی‌نامه‌ای که به امضای نماینده صندوق جمعیت و توسعه سازمان ملل متحد و معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور رسیده، صادر شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی به مدت سه روز برگزار و شرکت‌کنندگان با بهداشت باروری در مواقع حوادث آشنا شدند.

به گزارش فارس، خراسان شمالی جزو استان‌های حادثه‌خیز کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63001/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول