اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان انتقاد کرد

عدم حمایت دستگاه‌های اجرایی کردستان از جهاد دانشگاهی

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان گفت: متاسفانه به دلیل عدم حمایت‌ مسئولین از جهاد دانشگاهی سرعت پیشرفت این نهاد کند است.

عدم حمایت دستگاه‌های اجرایی کردستان از جهاد دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا مجردی ظهر امروز در دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی استان با نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از معدود رویش‌های انقلاب است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان ستون انقلاب نام می‌برند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کلمه و لفظ ستون را برای معدودی از نهادهای بکار می‌برد و این افتخار بزرگی برای فعالان این عرصه است، گفت:‌ بزرگان انقلاب اسلامی از روحانیت به عنوان ستون اصلی خیمه انقلاب و از نهادهای سپاه پاسداران، اطلاعات و جهاد دانشگاهی نیز به عنوان ستون‌‌های اطراف این ستون اصلی نام می‌برند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان از چاپ کتابی حاوی تمامی فرمایشات رهبری در مورد اهمیت و نقش جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این نهاد انقلابی، دارای مراکز متعدد و ارائه کننده خدمات زیادی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، دینی و علمی است.

به گفته مجردی، سیاست مدیران ارشد این نهاد انقلابی در ابتدا بر این اساس بود که حرکت جهادی نیاز به تبلیغات ندارد از این رو مخالف اطلاع‌رسانی در مورد خدمات ارائه شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر به منظور مطرح کردن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این بحث اطلاع‌رسانی مورد توجه مسئولین ارشد قرار گرفته و در همین راستا دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا زیر نظر جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان به دیدگاه وسیع رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد دانشگاهی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه این نگاه در استان وجود نداشته و حمایت از جهاد دانشگاهی با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی که در استان وجود دارد در حد صفر است.

مرادی خاطرنشان کرد: عدم حمایت دستگاه‌های اجرایی استان از جهاد دانشگاهی متاسفانه سرعت پیشرفت این نهاد را کند کرده است.

مجردی با بیان اینکه حمایت مسئولین از جهاد دانشگاهی در استان‌های همجوار بسیار پررنگ و زمینه تحقق اهداف را به وجود آورده است، افزود: با توجه به آمار و مستندات موجود در یکی از سفرهای استانی هیئت دولت به استان کرمانشاه 14 میلیارد تومان به جهاد دانشگاهی این استان اختصاص یافته است.

به گفته رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان، متاسفانه با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های مکرر جهادگران در این زمینه متاسفانه توفیقی در استان حاصل نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی گلخانه‌ای است که می‌تواند کشور را به گلستان تبدیل کند، گفت: حمایت از این نهاد ارزشی زمینه شکوفایی استان در حوزه‌های مختلف را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/79002/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول