اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

رسالت جهاد دانشگاهی تداوم راه شهدا در سنگر علم است

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت:‌ رسالت اصلی جهاد دانشگاهی گام برداشتن در مسیر توسعه علمی است که با این هدف‌گذاری امیدواریم راه عزت‌مند شهدا تداوم پیدا کند.

رسالت جهاد دانشگاهی تداوم راه شهدا در سنگر علم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز همزمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در تجدید بیعت اعضای جهاد دانشگاهی استان اردبیل با شهدای گمنام اظهار داشت: ما معتقدیم جهاد دانشگاهی در انجام وظیفه خطیر خود تداوم‌بخش راه و آرمان امام و شهدایی است که در راه اعتلای انقلاب مجاهدت کرده‌اند.

وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدای اسلام، انقلاب و امام راحل تصریح کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران کشورمان هستیم‌.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: جهاد دانشگاهی در طول فعالیت خود در مسیر تعالی کشور گام برداشته و همواره ادامه‌دهنده راه این عزیزان بوده و است.

قاسمی با اشاره به اینکه شهدا جانشان را فدای مملکت کردند تا ما هم اکنون در آسایش باشیم، ادامه داد: وظیفه ما این است که در راه عمل به آرمان شهدای گرانقدر گام برداریم و قدم‌هایمان را محکم‌تر از سال‌های گذشته برداشته و خدماتی ارزشمندتر به مردم استان اردبیل و جامعه انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و ... توانسته است خدمات مطلوبی را در طول سال‌های اخیر انجام دهد، بیان داشت: امیدواریم توانسته باشیم رضایت مردم استان را جلب کنیم و در اینجا در کنار شهدا با هم عهدی دوباره می‌بندیم که همچنان به‌ صورت متحد، کاستی‌ها و کمبودها را رفع کرده و در جهت کاستن مشکلات استان اردبیل و جامعه‌مان قدم‌های اساسی‌تری برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با سی و سومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، اعضای جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل‌ با حضور در گلزار شهدای گمنام شورابیل، در محل این استان تجدید بیعت کردند.

در این برنامه معنوی که با حضور رئیس و اعضای جهاد دانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید بیعت کرده و برای ادامه راه این شهدای گرانقدر هم‌قسم شدند.

اهدای شاخه گل، غبارروبی از مزار شهدا و قرائت فاتحه از بخش‌های دیگر این برنامه معنوی بود.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول