اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر کوهبنان:

جوانان بیشترین مخاطبان خبرگزاری فارس هستند

نایب رئیس شورای شهر کوهبنان گفت: خبرگزاری فارس با جلب اعتماد عمومی بیشترین مخاطب را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان دارد.

جوانان بیشترین مخاطبان خبرگزاری فارس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، سید محسن روح‌الامینی صبح امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه خبر توسط شهرداری و شورای شهر کوهبنان اظهار داشت: خبرنگاران سربازان گمنامی هستند که در کنار مردم و مسئولان با رصد کردن مشکلات زمینه را برای پیگیری و رفع مشکل فراهم می‌کنند.

وی افزود: در حقیقت خبرنگاران بازوی توانمندی برای مدیران اجرایی کشور هستند که با هم و در کنار هم شرایط را برای حل مشکلات فراهم می‌کنند.

نایب رئیس شورای شهر کوهبنان بیان داشت: خبرنگاران باید صداقت و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و از درج اخبار بی‌پایه و اساس خودداری کرده و مردم را با خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولتمردان بیشتر آشنا کنند.

روح‌الامینی تصریح کرد: خبرنگاران در کنار شورای اسلامی و شهرداری می‌توانند گام‌های بلندی در راستای آبادانی و پیشرفت شهر و روستاها بردارند، لذا این قشر زحمتکش بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی اخبار و رویدادهای مربوط به شهرداری‌های شهرستان کوهبنان را پوشش می‌دهند.

وی با تجلیل از خبرنگاران افزود: در حال حاضر خبرگزاری فارس به عنوان تنها خبرگزاری فعال در شهرستان کوهبنان با سرعت و دقت کافی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پوشش اخبار و رویدادها اقدام می‌کند و این امر موجب شده که این خبرگزاری با جلب اعتماد عمومی بیشترین مخاطب را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان داشته باشد و خبرنگار این خبرگزاری در جامعه کوهبنان از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

روح‌الامینی با توجه به گستردگی دامنه فعالیت شهرداری از خبرنگاران درخواست کرد تا تعامل و همفکری بیشتری با شهردار و شورای شهر جدید داشته باشند.

به گزارش فارس در این مراسم که در دفتر شهردار کوهبنان با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد از فعالان عرصه خبر با تقدیم لوح تقدیر و اهدای هدایا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول