اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت

بازدید نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از خبرگزاری فارس در قزوین

همزمان با روز خبرنگار داوود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین بازدید کرد.

بازدید نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از خبرگزاری فارس در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با روز خبرنگار داوود محمدی نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 و نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از دفتر خبرگزاری فارس در استان قزوین بازدید کرد.

محمدی از نزدیک با نحوه کارکرد خبرنگاران و دبیران خبر خبرگزاری فارس استان قزوین آشنا شد و در نشستی از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

 

نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پیشرفت خبرگزاری فارس قزوین در یک سال و نیم اخیر را ستودنی دانست و اظهار داشت: جایگاه خبرگزاری فارس استان قزوین در بین سایر رسانه‌های استان ممتاز است و خبرنگاران این رسانه خبری زحمات زیادی را در راستای پوشش رویدادها و وقایع می‌کشند که جای تقدیر دارد.

داوود محمدی با تأکید بر اینکه کار خبرنگاری بسیار دشوار است، افزود: مجموعه فارس استان قزوین با همت بلند خود در مسیر اطلاع‌رسانی گام‌های خوبی در استان قزوین برداشته‌اند.

 

وی بیان کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی بر عهده دارند که باید در این مسیر صداقت و امانت را در انعکاس اخبار جامعه سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان این بازدید در جریان روند کاری بخش‌های مختلف خبرگزاری فارس استان قزوین قرار گرفت.

انتهای پیام/77003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول