اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گچساران:

خبرگزاری فارس سبب تقویت عزت و اقتدار ملی است

امام جمعه موقت گچساران با تشکر از تلاش‌های خبرگزاری فارس در تقویت عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی گفت: خبرنگاران فارس در گچساران پیشگام عرصه حضور در محافل و خبرنگاری این شهرستان هستند.

خبرگزاری فارس سبب تقویت عزت و اقتدار ملی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری یک هنر مؤثر و الگوی یک کار با ارزش فرهنگی است.

وی افزود: خبرنگاران در تعالی و توسعه حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی نقشی برجسته و غیر قابل انکار دارند.

خواجه‌زاده تصریح کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به شمار می‌روند و نقش مهمی در افزایش امنیت روانی جامعه دارند.

نقش خبرگزاری فارس در حوزه‌های مختلف پررنگ‌تر از دیگر رسانه‌ها است

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس در آگاهی‌بخشی زمینه‌های مختلف جامعه گفت: در میان رسانه‌های مکتوب، شنیداری، گفتاری و دیجیتال خبرگزاری فارس در ارائه اخبار، مطالب اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ملی، بین‌المللی و استان‌ها همچنین طرح دیدگاه‌ها نقش پررنگ‌تری نسبت به دیگر رسانه‌های کشور دارد.

خواجه‌زاده تأکید کرد: اینجانب در تحلیل و تفسیر مسائل روز جامعه و کشور در حوزه‌های مختلف، در خطبه‌های دوم نماز جمعه خود در بسیاری از مواقع از دیدگاه‌ها و گفت‌و‌گوهای موجود در خبرگزاری فارس بهره می‌گیرم.

قدردانی امام جمعه موقت از خبرگزاری فارس

وی در ادامه عنوان کرد: از تلاش‌های خبرگزاری فارس در تقویت عزت و اقتدار ملی ایران اسلامی قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

خواجه‌زاده یادآور شد: باید به این نکته اشاره کنم که خبرنگاران خبرگزاری فارس در گچساران در محافل و مجالس متعدد پیشگام بوده و با حضور مستمر توانسته‌اند ارتباطی راحت و کانالی گسترده میان مردم و مسئولان برقرار کنند.

حضور مستمر در جلسات، انتشار سریع، دقیق و حرفه‌ای شاخصه خبرنگاران فارس گچساران است

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به عملکرد مثبت خبرنگاران فارس گچساران در زمینه انتشار سریع، دقیق و حرفه‌ای اخبار این شهرستان تأکید کرد: خبرنگاران این رسانه توانسته‌اند با تلاش، حضور مستمر در جلسات و رویدادهای مختلف این شهرستان و انتشار سریع، دقیق، حرفه‌ای و کامل اخبار، در تنویر افکار و هدایت جامعه بسیار مفید واقع شوند.

وی با تأکید بر صداقت و امانت‌داری در انتشار اخبار توسط خبرنگاران، از مسئولان خواست تا همکاری و تعامل بیشتری با خبرنگاران گچسارانی داشته باشند.

انتهای پیام/82014/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول