اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسدآباد:

مقبولیت خبرگزاری فارس در اخبار حساب‌شده آن است

امام جمعه اسدآباد گفت: مقبولیت خبرگزاری فارس به اخبار حساب شده و کنترل شده آن است و این مهم قابل تقدیر است.

مقبولیت خبرگزاری فارس در اخبار حساب‌شده آن است

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به خصوص شهید صارمی، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ما با وحدت کلمه، دوری از اختلافات و با محوریت ولایت فقیه به دست آمده که حفظ این نظام از واجبات است.

وی با بیان اینکه انقلاب کردن آسان و نگه داشتن این انقلاب سخت و دشوار است، گفت: خبرنگاران در حفظ این دستاوردها و پایداری انقلاب سهم بسزایی دارند زیرا در ایجاد وحدت و نشر اهداف نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذارند.

امام جمعه اسدآباد در ادامه نقش خبرنگاران در حفظ ارزش‌های انقلاب مهم و ضروری خواند و افزود: اگر نبود تعهد، دلسوزی و دلبستگی خبرنگاران و همراهی آنان با نظام؛ امروز شاهد لطمه‌های زیادی بودیم.

وی با تأکید بر حفظ امانت‌داری، دلسوزی به نظام و داشتن انگیزه برای کمک دولت‌ها و مردم، یادآور شد: قلم، تحلیل، بیان و دست‌نوشته یک خبرنگار می‌تواند هم در پایداری انقلاب و تقویت نظام اثربخش باشد و هم موجب خسران مردم و نظام ‌شود.

حسنی‌مجد با اشاره به اینکه قلم‌فرسایی و دست‌نوشته‌های ما در درگاه خداوند گم نخواهد شد و باید درباره آن‌ها جوابگو باشیم، از خبرنگاران خواست با حفظ روحیه و انگیزه الهی و داشتن تقوا بهترین خبرها را دور از حرمت‌شکنی و وحدت‌شکنی‌ها انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه اخبار خبرگزاری فارس به صورت پیامکی از سامانه برای بنده ارسال می‌شود که شاهد انتقال اخبار به‌روز از این خبرگزاری هستم، اذعان داشت: خبرگزاری فارس جایگاه بین المللی خوبی دارد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اخبار حساب شده و کنترل شده خبرگزاری فارس قابل تقدیر است، افزود: این خبرگزاری با انعکاس اخبار به‌روز و به موقع مقبولیت خوبی دارد.

وی عدم تنوع اخبار در خبرگزاری‌های استان را ضعف اجتماعی دانست و گفت: گاهی مواقع برخی اخبار به یک شکل و یک متن پشت سرهم به صورت پیامک ارسال می‌شوند که هم وقت دریافت‌کنندگان پیامک را می‌گیرد و هم رغبت را کاهش می‌دهد.

حسینی‌مجد اضافه کرد: اگر هر خبرگزاری به اتکا و ادبیات خود به صورت مستقل و با مدیریت عمل کند این ضعف اجتماعی برطرف خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از همه خبرنگاران جوان و پیشکسوت در خبرگزاری‌ها، رسانه‌های جمعی، از آنان خواست در ارتقای فرهنگ دینی، مذهبی و ملی جامعه تلاش و در راستای پیشرفت اهداف نظام، نگهبانی و پاسداری از آرمان‌های بلند شهیدان قدم بردارند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول