اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران:

15 اتوبوس برای ایاب و ذهاب نمازگزاران عید فطر گچسارانی فراهم شده است

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران از ایاب و ذهاب نمازگزاران گچسارانی عید فطر به وسیله 15 دستگاه اتوبوس خبر داد.

15 اتوبوس برای ایاب و ذهاب نمازگزاران عید فطر گچسارانی فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مختار شفیعی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: عید سعید فطر از جمله اعیاد بزرگ مسلمانان است که مسلمانان در این روز یک ماه روزه‌داری و خودسازی را در اجتماعی بزرگ با برگزاری نماز عید فطر جشن می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در گچساران افزود: برگزاری نماز عید فطر در گچساران هر ساله با مشکلات و کمبودهای متفاوت و زیادی از جمله کمبود فضای برگزاری نماز مواجه بود که امسال در تصمیمات اولیه مصلای این شهرستان برای اقامه نماز عید فطر در نظر گرفته شده بود.

شفیعی ابراز داشت: با توجه به این‌که از کلنگ‌زنی و ساخت مصلای گچساران سال‌های بسیار زیادی گذشته است و این مصلا برای جمعیت سال‌های دور این شهرستان تعریف شده بود؛ به نظر می‌رسد که این مکان محل مناسبی برای برگزاری نماز عید فطر نباشد.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران همچنین عدم تکمیل مصلا و فضاهای اطراف این مکان را از دیگر دلایل نامناسب بودن برای برگزاری نماز بزرگ و باشکوه عید سعید فطر این شهرستان دانست و با اشاره به سخنان امام جمعه گچساران در نماز جمعه هفته گذشته این شهرستان گفت: حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران نیز در هفته گذشته با تأکید بر نامناسب بودن و کمبود فضای مصلا برای برگزاری نماز عید فطر این شهرستان، از برگزاری نماز عید فطر در محل ورزشگاه شهید غلامرضا تختی گچساران خبر داد.

شفیعی ادامه داد: با توجه به تعاملات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوبی برای برگزاری هر چه بهتر نماز عید سعید فطر در ورزشگاه تختی گچساران از سوی برخی از ادارات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 15 دستگاه اتوبوس از طریق ناوگان شهری شهرداری دوگنبدان کار ایاب و ذهاب نمازگزاران گچسارانی را از ساعات اولیه صبح عید فطر از ساعت شش بر عهده دارند.

شفیعی با تشکر ویژه از شهرداری دوگنبدان، بیان کرد: 15 دستگاه اتوبوس شهرداری دوگنبدان با هماهنگی‌های به عمل آمده کار خدمات‌رسانی به تمامی نقاط گچساران را در راستای فراهم کردن فضایی مطلوب برای آسایش و رفاه نمازگزاران این شهرستان را بر عهده دارند.

این مسئول گچسارانی از تعامل و همکاری دیگر ادارات گچساران به ویژه تربیت بدنی و شهرداری دوگنبدان در برگزاری نماز عید فطر این شهرستان در محل ورزشگاه تختی تشکر کرد.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول