اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نماز عید فطر در امامزادگان شاخص البرز اقامه می‌شود

کارشناس امور مبلغین و مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، از برگزاری نماز عید سعید فطر در برخی از امامزادگان استان خبر داد.

نماز عید فطر در امامزادگان شاخص البرز اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام علی محمدی اظهار داشت: پس از استهلال هلال ماه شوال و اعلام عید، توسط دفتر مقام معظم رهبری، برخی از امامزادگان میزبان نمازگزاران عید سعید فطر خواهند بود.

وی گفت: تعداد 15 محفل انس با قرآن کریم در سطح استان برگزار شد که از این محافل 9 محفل با حضور قاریان ممتاز از کشور مصر بود.

این مسئول استقبال مردم را از برگزاری محافل قرآنی بسیار مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: توجه عموم مردم به قرآن در ماه مبارک رمضان بیش از پیش است و این مسئله را می‌شود از حضور پرشمار مردم در محافل قرآنی دید.

وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در البرز، افزود: حدود 30 امامزاده مجری این طرح بودند که در آن بر نامه‌های متنوع فرهنگی گنجانده شده بود.

محمدی تأکید کرد: ایجاد غرفه‌های پاسخ به مسائل شرعی، برپایی خیمه‌های معرفتی، غرفه‌های پاسخ به شبهات دینی، غرفه‌های «قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» مخصوص کودکان و نونهالان، غرفه‌های چند رسانه‌ای برای پخش کلیپ و فیلم در موضوعات مختلف از جمله ادیان و فرق و موضوعات مربوط به شیطان‌پرستی، از جمله برنامه‌های موجود در طرح ضیافت الهی بود.

وی از حضور تعدادی مبلغ، اعزامی از شهر قم خبر داد و تأکید کرد: این مبلغین با هدف اجرای طرح ضیافت الهی و آگاهی‌بخشی به افراد جامعه در استان حاضر شده و در طول ماه مبارک رمضان در برنامه‌های مختلف حضور مناسبی داشتند.

محمدی گفت: در مراسم شب‌های احیا و عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) شاهد حضور پرشور مردم دوستدار اهل‌بیت علیهم‌السلام بودیم که در امامزادگان شاخص استان این شب‌ها گرامی داشته شد و برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی و مداحی، قرائت دعای جوشن کبیر، برگزاری مراسم خاص شب‌های احیا به اجرا درآمد.

وی همچنین از برگزاری نماز عید سعید فطر در برخی از امامزادگان استان خبر داد و گفت: پس از استهلال هلال ماه شوال و اعلام عید، توسط دفتر مقام معظم رهبری، برخی از امامزادگان میزبان نمازگزاران عید سعید فطر خواهند بود.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول