اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد خبر داد

آمادگی کامل فرون‌آباد برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر

شهردار فرون آباد از آمادگی شهرداری برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در شهر فرون آباد خبر داد.

آمادگی کامل فرون‌آباد برای برگزاری باشکوه نماز عید فطر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی بند علیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی شهرداری برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در شهر فرون آباد خبر داد و گفت: نماز عید سعید فطر طبق روال سال‌های قبل در مساجد و خیابان‌های منتهی به مساجد سطح شهر برگزار خواهد شد.

شهردار فرون‌آباد در ادامه به اقدامات شهرداری برای اجرای مناسب مراسم عید سعید فطر پرداخت و اظهار داشت: شهرداری فرون آباد از تمام ظرفیت‌های خود برای برگزاری مطلوب مراسم عید سعید فطر استفاده خواهد کرد و تمام امکانات برای برگزاری باشکوه مراسم نماز عید سعید فطر آماده شده و شرایط برای برگزاری نماز مهیاست.

وی در ادامه افزود: در بحث نظافت و رفت و روب حوزه خدمات شهری قبل، حین و بعد از برگزاری مراسم به نظافت پرداخته و سطح شهر بطور کامل پاکسازی خواهد شد.

شهردار فرون‌آباد در پایان تصریح کرد: آذین بندی خیابان‌ها و ورودی شهر و نصب بنرهای تبلیغاتی و ارسال پیام کوتاه با موضوع تبریک عید از سامانه پیام کوتاه شهرداری در روز عید در بین نمازگزاران از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام /2462/ج20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول