اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

خبرنگار متعلق به حزب و گروه خاصی نیست

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خبرنگار، در حقیقت متعلق به حزب و گروه خاصی نیست؛ او متعلق به تمام جامعه است که باید با دو بال «تعهد اسلامی، انقلابی» و «آزاداندیشی دینی» همچون شمعی فروزان، زداینده تاریکی‌ها باشد.

خبرنگار متعلق به حزب و گروه خاصی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهمیت جایگاه خبرنگار به خاطر نقش غیر قابل انکاری که در طراحی فضای رسانه‌ای و جهت‌دهی به افکار عمومی دارد، اهمیتی ممتاز و بی‌بدیل است و بر این اساس، توجه به این جایگاه و مصون نگه‌داشتن آن از آسیب‌هایی که در معرض آن قرار دارد، امری بسیار بایسته، محوری و اساسی است.

سردار جمیری تصریح کرد: جامعه اسلامی ما در راه رسیدن به اهداف عالیه‌ای که به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی برای آن ترسیم شده، با موانعی مواجه است که از مهم‌ترین آنها، تهاجم سهمگین رسانه‌ای و فضاسازی گسترده دشمنان علیه این اهداف و آرمان‌هاست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با بیان اینکه نقش قشر خبرنگار در این میان بسیار حساس و مهم است، افزود: خبرنگار می‌بایست براساس تعهد ملی و انقلابی، به راهبرد کلی مقابله با دشمنان در این میدان نفس‌گیر متعهد باشد تا بتواند به عنوان یک نیروی مسلمان و انقلابی، نقش ارزشمند خود را در شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی به شایستگی ایفا نماید.

وی گفت: خبرنگاران عزیز ما که به حق از پرتلاش‌ترین، کم‌توقع‌ترین و تأثیرگذارترین اقشار جامعه می‌باشند، باید با قدرت و صلابت انقلابی خود و بی‌توجه به عربده‌کشی‌های رسانه‌ای و تو خالی آمریکا و غرب، ترویج پیام انقلاب را در تمام ابعاد فعالیت رسانه‌ای خود مدار و محور قرار دهند و بدانند که رمز حیات و موجودیت حقیقی ما در دنیای امروز و بلکه همه دوران‌ها التزام به اسلام ناب محمدی (ص) است که انقلاب اسلامی ما نیز بر اساس آن شکل گرفته و بر همین اساس نیز تاکنون به حیات بالنده خود در جهان امروز ادامه داده است.

سردار جمیری بیان داشت: توجه به آرمان‌ها و اهداف عالیه و نگاه تیزبینانه به واقعیات به عنوان راهبرد فعالیت خبرنگاران، آنان را از درافتادن در دام روزمرگی و غرض‌ورزی‌های شخصی و گروهی می‌رهاند و از ارزش وجودی آن‌ها در عرصه فعالیت رسانه‌ای صیانت می‌نماید.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: خبرنگار، در حقیقت متعلق به حزب و گروه خاصی نیست؛ او متعلق به تمام جامعه است که با دو بال «تعهد اسلامی، انقلابی» و «آزاداندیشی دینی» و با روحیه آزادگی، باید تمام جامعه را زیر چتر فعالیت‌های روشنگرانه خود قرار دهد و همچون شمعی فروزان، زداینده تاریکی‌ها باشد.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ابراز امیدواری کرد: خبرنگاران توانمندتر و بالنده‌تر از همیشه بتوانند رسالت سترگ خود را در راه تنویر افکار عمومی و خدمت به فرهنگ ناب و حیات بخش انقلاب اسلامی به انجام رسانند.

انتهای خبر/66006/ط40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول