اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار هندیجان:

خبرگزاری فارس گزارش‌دهنده دغدغه‌های مردم به مسئولین است

معاون فرماندار هندیجان گفت: خبرگزاری فارس، گزارش دهنده دغدغه‌های مردم به مسئولین است.

خبرگزاری فارس گزارش‌دهنده دغدغه‌های مردم به مسئولین است

عبدالحسن دریایی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران هندیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: روز خبرنگار به نام شهید صارمی و با ماهیت وجودی رسالت خطیر خبرنگاری نامگذاری شده است که ما این روز را به همه تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: در این شهرستان نیز با برخورداری از خبرنگاران بسیار پرکار و فعال همواره طی مسیر تعالی و ارتقای بخش‌های مختلف شهرستان را شاهد بوده و هستیم.

معاون فرماندار هندیجان خواستار تعامل مضاعف مسئولان شهری با خبرنگاران شد و خاطرنشان کرد: انتظارات از خبرنگاران و اهل قلم زیاد است زیرا مشکلات و معضلاتی که در مناطق به ویژه در شهرهای کوچک وجود دارد کم نیست.

وی ادامه داد: در همین راستا خبرنگاران باید با تلاشی مضاعف نسبت به اطلاع‌رسانی و گزارش دغدغه‌های مردم تلاش کنند و با نقد هر چه بیشتر مسئولان، آنان را در تحقق عملکرد اجرایی موفق‌تر یاری رسانند.

معاون فرماندار هندیجان همچنین با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در این شهرستان عنوان کرد: این خبرگزاری با برخورداری از خبرنگارانی پویا و مستعد در امر اطلاع رسانی مشکلات و رفع نواقص و کمبودها در جای جای استان به ویژه در شهرستان هندیجان اقدامی موثر داشته و به همین دلیل از مجموعه آن تقدیر و تشکر می‌‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/ 72001/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول