اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختتامیه مسابقات جام رمضان شهرستان خلخال برگزار شد

اختتامیه مسابقات جام رمضان شهرستان خلخال برگزار و تیم‌های برتر تجلیل شدند.

اختتامیه مسابقات جام رمضان شهرستان خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با پایان یافتن مسابقات جام رمضان خلخال تیم‌های برتر بر سکوهای اول، دوم و سوم تکیه زدند.

در مسابقات جام رمضان خلخال که با شرکت 18 تیم با آغاز ماه مبارک رمضان در مجتمع پوریای ولی در سالن 2 هزار نفری شهدای خلخال آغاز شد، 18 تیم حضور یافتند و در 55 بازی فینال مسابقات را برگزار کردند.

نتایج مسابقات جام رمضان امسال با قهرمانی تیم کالای ورزشی آل اسپرت به پایان رسید و تیم‌های فانوس شب و کافه گلستان در سکوی دوم و سوم ایستادند.

به گزارش خبرگزاری فارس ار اردبیل، بازی‌های جام رمضان خلخال در سال 90 برگزار نشد و پس از یک سال وقفه امسال با استقبال بی‌نظیر ورزشکاران و علاقمندان به فوتبال از سرگرفته شد که موجبات رضایت جوانان و سرگرم شدن آنها را فراهم کرد.

در مراسم پایانی مسابقات جام رمضان از حسین بهمنی فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال، آقا‌محمدی مسئول کلانتری 11 شهری و  قنبری مسئول تامین امنیت مسابقات فوتسال جام رمضان خلخال تجلیل شد.

در این مراسم از علی ملکی به عنوان مسئول هیئت پزشکی ورزشی خلخال و از هاشم محمدی، فرنود قوسی، علی حسنی، مهدی ربیعی و اسحق حسن‌زاده از اساتید داوری فوتبال جام رمضان خلخال  تجلیل شد.

در بخش ویژه جوایز نیز از داور شریفیان به عنوان مسن‌ترین بازیکن، مهدی فتحی با اخلاق‌ترین و فرزان قنبری فنی‌ترین بازیکن تجلیل و مهنام نباتعلیزاده به عنوان آقای گل مسابقات فوتسال جام رمضان خلخال معرفی شد.

همچنین تیم ایران خودرو به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در طول برگزاری مسابقات مسئولان اداره ورزش و جوانان خلخال زحمات فراوانی را در برگزاری هر چه مطلوب‌تر مسابقات فوتسال جام رمضان و جلب رضایت ورزشکاران متحمل شدند که از سوی ورزشکاران از این مسئولان قدردانی شد.

انتهای پیام/62008/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول