اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آقای گل قاینات شناخته شد

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان گفت: مهدی شاهین با زدن 25 گل، آقای گل مسابقات فوتبال جام رمضان شهر پهنایی قاینات شد.

آقای گل قاینات شناخته شد

به  خبرگزاری فارس از بیرجند، آن چه از تعالیم حیات‌بخش اسلام بر می‌آید، این است که اسلام به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می‌نگرد، زیرا در این آیین آسمانی هر عملی که در راه رسیدن به کمال یاری نماید، ارزشمند و روشن است که هر عملی در تحقق هدف مؤثرتر باشد به همان اندازه از ارزش و مطلوب بیشتری برخوردار می‌شود.

در روزهای پایانی ماه صیام هر روز شاهد وداع مسابقات ورزشی جام رمضان هستیم که امید است برگزاری این گونه مسابقات در روحیه جوانمردی ورزشکاران تاثیر مثبتی بگذارد.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی به خبرنگار فارس می‌گوید: با آغاز ماه مبارک رمضان یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره خلبانان شهید رامین غفاری و مختار غفوری در پهنایی برگزار شد.

در مسابقات فوتسال نونهالان جام رمضان پهنایی 102 توپ از خط دروازه گذشت

حسین عاشوری با اشاره به حضور 24 تیم فوتسال در رده سنی نونهالان از پهنایی و اسفشهاد در مسابقات فوتسال جام رمضان گفت: بعد از برگزاری دوره مقدماتی مسابقات جام رمضان پهنایی چهار تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

وی می‌افزاید: چهار تیم حاضر در مسابقات نیمه نهایی فوتسال جام رمضان پهنایی تیم‌های سرخپوشان پهنایی، پیرایش صادق، شهدای پهنایی و پرسپولیس پهنایی هستند.

پیرایش صادق سرخپوشان پهنایی را مغلوب کرد

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی ادامه می‌دهد: در مسابقه نخست مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان دو تیم‌ فوتسال پیرایش صادق و سرخپوشان پهنایی به مصاف هم رفتند که تیم پیرایش صادق پهنایی توانست با نتیجه پر گل 12 بر دو تیم سرخپوشان پهنایی را شکست دهد و به مرحله فینال مسابقات راه یابد.

عاشوری می‌افزاید: در بازی دوم مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی دو تیم فوتسال شهدای پهنایی و پرسپولیس پهنایی به رقابت پرداختند که در این مسابقه تیم شهدای پهنایی با نتیجه چهار بر یک از سد تیم پرسپولیس پهنایی گذشت.

شهدای پهنایی بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی تکیه زد

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فینال و رده‌بندی فوتسال جام رمضان پهنایی می‌گوید: مسابقات فینال فوتسال رمضان بین دو تیم شهدای پهنایی و پیرایش صادق برگزار شد که در وقت قانونی بازی نتیجه مساوی چهار بر چهار به پایان رسید که تیم شهدای پهنایی توانست در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر سه تیم پیرایش صادق را از میان بردارد و مقام قهرمانی را از آن خود کند.

سرپرست برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی با اشاره به کسب نایب قهرمانی تیم پیرایش صادق در مسابقات فوتسال جام رمضان پهنایی ادامه می‌دهد: در مرحله رده‌بندی مسابقات فوتسال جام رمضان دو تیم پرسپولیس پهنایی و سرخپوشان پهنایی به مصاف هم رفتند که تیم پرسپولیس پهنایی موفق شد تیم سرخ‌پوشان پهنایی را با نتیجه چهار بر دو شکست دهد و مقام سوم را کسب کند.

عاشوری اذعان داشت: کاپ اخلاق مسابقات فوتسال نونهالان جام رمضان پهنایی به تیم نمایشگاه اتومبیل آهوی اسفشهاد رسید.

وی می‌گوید: در مسابقات فوتسال نونهالان جام رمضان پهنایی،  مهدی شاهین با زدن 25 گل آقای گل مسابقات شد و همچنین با تشخیص کارشناسان مسابقات فوتسال جام رمضان بهترین بازیکن مسابقات را مهدی اشکریز تصاحب کرد.

===============

گزارش از علیرضا چاجی

===============

انتهای پیام/64014/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول