اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مسابقات جام رمضان مود پایان یافت/176 گل از خط دروازه گذشت

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان مود پایان یافت و در این مسابقات 176 گل از خط دروازه گذشت.

مسابقات جام رمضان مود پایان یافت/176 گل از خط دروازه گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیران فرهنگی و اجتماعی، سلامت جسمی افراد جامعه را در گرو اجرای منظم برنامه‌های ورزشی می‌دانند و از این طریق علاوه بر سلامت جسم، نشاط روح را در انسان‌ها به وجود می‌آورند تا بهترین وسیله رشد و تعالی را در سایه رضایت خاطر افراد جامعه فراهم سازند.

مسئول ورزش مود در رابطه با برگزاری مسابقات جام رمضان به خبرنگار فارس می‌گوید: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در رشته‌های فوتسال و والیبال مسابقات ورزشی برگزار شد.

سید سعید شمس‌آبادی با بیان اینکه حدود 400 ورزشکار در قالب 37 تیم ورزشی در رقابت‌های جام رمضان حضور داشتند، گفت: در دوره مقدماتی مسابقات فوتسال جام رمضان شهر مود 12 تیم شرکت داشتند که به صورت دو گروه شش تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به آخرین نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان مود اشاره کرد و افزود: در گروه نخست مسابقات تیم کوکاکولا با غلبه بر رقیبان و کسب 11 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله فینال مسابقات صعود کرد و همچنین تیم بیرجند سی تی(ب) نیز با کسب 10 امتیاز به مرحله بعد رسید.

مسئول ورزش مود به صعود تیم‌های گروه نخست مسابقات فوتسال جام رمضان از گروه دوم مسابقات اشاره و تصریح کرد: تیم سرزهی با کسب 12 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه به مرحله فینال رسید و تیم پژواک نیز بعد از غلبه بر تیم‌های رقیب به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعد راه یافت.

شمس آبادی اضافه کرد: دور نهایی مسابقات فوتسال مود روز عید فطر با حضور مسئولان اداری و ورزشی شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.

در مسابقات فوتسال جام رمضان مود 176 گل از خط دروازه گذشت

وی با اشاره به 30 بازی انجام شده بین تیم‌های فوتسال جام رمضان مود، یادآور شد: در مسابقات فوتسال جام رمضان 176 گل وارد دروازه شده و بیشترین گل‌زده را تیم بیرجند سی تی(ب) و بیشترین گل خورده را تیم چنشت داشته است.

مسئول ورزشی مود به مسابقات فوتسال جام رمضان در سرزمین زیبا و رنگارنگ چنشت اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌های امام علی(ع)، ذوالفقار، ولی عصر(عج)، علوی، صاحب الزمان(عج) و چهارده معصوم در جام رمضان شرکت داشتند.

علوی بر سکوی قهرمانی جام رمضان قرار گرفت

شمس‌آبادی در ارتباط با نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان اذعان داشت: در مسابقات فینال فوتسال جام رمضان دو تیم ذوالفقار و علوی به مصاف هم رفتند که تیم علوی توانست با نتیجه پنج بر چهار تیم ذوالفقار را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

وی با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی تیم ذوالفقار در مسابقات جام رمضان اظهار داشت: در مسابقات رده‌بندی جام رمضان دو تیم صاحب الزمان(ع) و ولی عصر(عج) به مصاف هم رفتند که تیم صاحب‌الزمانی با نتیجه سه بر دو تیم ولی عصر را مغلوب و رتبه سوم مسابقات را از آن خود کرد.

در مسابقات جام رمضان چشنت 75 گل از خط دروازه گذشت

مسئول ورزش مود با بیان اینکه در مسابقات فوتبال جام رمضان چنشت 75 گل از خط دروازه گذشت، یادآور شد: بیشترین گل را در مسابقات فوتسال جام رمضان چنشت تیم علوی داشت که توانست با 32 گل زده برترین تیم شناخته شود و همچنین تیم چهارده معصوم با 30 گل خورده ضعیف‌ترین تیم مسابقات بود و کاپ اخلاق به تیم امام علی(ع) اختصاص یافت.

شمس‌آبادی از برگزاری یک دوره مسابقات والیبال جام رمضان در روستای تاریخی فنود خبر داد و گفت: با پایان یافتن مسابقات والیبال جام رمضان فنود تیم شهید رضا فنودی بر سکوی قهرمانی تکیه زد و تیم شهید عابدینی نیز نایب قهرمان مسابقات شد.

وی متذکر شد: تیم صاحب الزمان(عج) با نتیجه سه بر دو تیم ولی عصر(عج) را از میان برداشت و رتبه سوم را کسب کرد.

==============

گزارش از علیرضا چاجی

==============

انتهای پیام/69014/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول