اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

وداع مسابقات والیبال جام رمضان با ماه صیام در زیرکوه

با وداع مسابقات والیبال جام رمضان در زیرکوه تیم بخشداری آبیز قهرمان این دوره از مسابقات شد و کاپ قهرمانی را از آن خود کرد.

وداع مسابقات والیبال جام رمضان با ماه صیام در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، از عواملی که در رشد و تعالی انسان نقش مؤثری دارد، عافیت و سلامت است.

هر گاه گوهر گران‌بهای سلامتی از زندگی بشر رخت بر بندد، مرکب راهور زندگی قدرت پیمودن راه کمال را نخواهد داشت، از این رو باید اعتراف کرد که بخش قابل توجهی از سلامتی و شادابی در سایه ورزش به دست می‌آید.

انجام اعمال عبادی مانند نماز و روزه که وسیله تقرب الهی است، وقتی حاصل می‌شود که بدن سالم باشد و زمانی بدن سلامتی و نشاط دارد که ورزش در دستور کار روزانه افراد قرار گیرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان زیرکوه دیار طبیعت‌های بکر همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی متعددی را برای شهروندان زیرکوه برگزار می‌کند، اظهار می‌دارد: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 32 تیم از ادارات، مؤسسات و روستاهای نقاط مختلف شهرستان در حال برگزاری است.

تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم مسابقات فوتسال مشخص شدند

جعفر علی‌آبادی با اشاره به برگزاری بیش از 32 مسابقه فوتسال در ایام ماه مبارک رمضان اضافه می‌کند: تعداد هشت تیم فوتسال به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان راه پیدا کردند که در رقابت‌های تنگاتنک به مصاف هم می‌روند.

وی در ارتباط با آخرین نتایج مسابقات فوتسال جام رمضان‌ می‌گوید: در دور نخست مسابقات مرحله یک چهارم نهایی فوتسال جام رمضان زیرکوه، تیم فوتسال اداره ورزش و جوانان زیرکوه با نتیجه پر گل 9 بر یک تیم  فوتسال کاشی و سرامیک عرشیا را شکست داد و همچنین تیم فوتسال شهید کاوه روستای آبیز با نتیجه 9 بر پنج از سد تیم شهید محلاتی حاجی‌آباد گذشت.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه با بیان اینکه در وقت قانونی مسابقه فوتسال جام رمضان بین دو تیم پرده‌‌ سرای ولی عصر(ع) و جوانان آبیز با نتیجه چهار بر چهار به تساوی رسید، اذعان می‌دارد: تیم فوتسال پرده سرای ولی عصر(ع) در ضربات پنالتی توانست با نتیجه چهار بر دو تیم جوانان آبیز را مغلوب کند.

مسابقات والیبال جام رمضان زیرکوه به خط پایان رسید

علی‌آبادی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان زیرکوه ادامه می‌دهد: در مسابقات والیبال جام رمضان هشت تیم شرکت کردند که بعد از برگزاری مسابقات مقدماتی تیم‌های والیبال بخشداری آبیز، دهیاری شاهرخت، اداره ورزش و جوانان زیرکوه و دهیاری بمرود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

وی می‌افزاید: تیم‌های والیبال بخشداری آبیز و دهیاری شاهرخت با غلبه بر رقیبانشان به مرحله فینال راه یافتند.

قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان زیرکوه مشخص شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه با بیان اینکه تیم‌های والیبال روستای بمرود و اداره ورزش و جوانان زیرکوه به مرحله رقابت برای کسب رتبه سومی رسیدند، یادآور می‌شود: تیم والیبال اداره ورزش و جوانان زیرکوه در یک بازی طاقت‌فرسا توانست تیم والیبال روستای بمرود را با نتیجه سه بر دو از میان بردارد و به مقام سومی مسابقات نائل شود.

تیم والیبال آبیز قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان شهرستان زیرکوه شد

علی‌آبادی از برگزاری مسابقات فینال والیبال جام رمضان شهرستان زیرکوه با حضور امام جمعه زیرکوه، فرمانده سپاه پاسداران زیرکوه، شورای اسلامی و شهردار زیر کوه خبر داد و گفت: برای کسب مقام قهرمانی تیم والیبال دهیاری شاهرخت به مصاف تیم بخشداری آبیز رفت و در این رقابت پر هیجان تیم والیبال بخشداری آبیز توانست با نتیجه سه بر صفر تیم دهیاری شاهرخت را شکست داده و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و تیم دهیاری شاهرخت در جایگاه دوم ایستاد.

گزارش از علیرضا چاجی

انتهای پیام/69014/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول