اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز ناحیه قزوین خبر داد

اختصاص بیش از 5 هزار اشتراک جدید گاز در قزوین

رئیس اداره گاز ناحیه قزوین از اختصاص بیش از 5 هزار اشتراک جدید و نصب هزار و 100 انشعاب در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.

اختصاص بیش از 5 هزار اشتراک جدید گاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، سیامک محمدصالحی با اشاره به تعداد اشتراک‌پذیری در سطح ناحیه قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار اشتراک جدید و تعداد ‌هزار و 100 انشعاب نصب شد و عملیات اجرایی 16 هزار متر شبکه نیز انجام شده است.

وی افزود: هر ساله در راستای تداوم و استمرار گازرسانی مطمئن به مشترکین در فصل زمستان، واحد تعمیرات اداره گاز ناحیه قزوین اقدام به تعمیرات اساسی همه ایستگاه‌های صنعتی و تأسیسات شهری در سطح شهرستان‌های قزوین، آبیک، البرز و بویین زهرا می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: امسال نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام این تعمیرات تا پایان فصل گرما صورت پذیرفته و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

محمد صالحی همچنین در خصوص خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مشترکان تصریح کرد: در راستای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به مشترکان و کاهش مراجعات مردمی، برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه انجام برخی خدمات از طریق سایت شرکت صورت گرفته است و تا پایان سال تعداد زیادی از خدمات شرکت به مشترکان از طریق سایت و بدون مراجعه مردم به اداره صورت می‌گیرد.

صالحی در خصوص مدت زمان نصب کنتور مشترکان نیز گفت: در صورت آماده بودن شرایط لازم از سوی مشترک، نصب کنتور ظرف مدت 72 ساعت پس از اشتراک‌پذیری انجام می‌شود.

انتهای پیام/77011/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول