اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت گاز استان قم خبر داد

اختراع دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز قم

سرپرست شرکت گاز استان قم از ساخت دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز استان خبر داد و تاکید کرد: این دستگاه از قطعات صد درصد ایرانی ساخته شده و قیمت آن یک دهم دستگاه‌های موجود در بازار است.

اختراع دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز قم

غلامرضا فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم از ساخت دستگاه گریس پمپ گیج گلاس در شرکت گاز استان خبر داد و افزود: این دستگاه توانایی ایجاد فشار تا 12 هزار پی‌سی را دارد.

وی از دیگر قابلیت‌های این دستگاه را تزریق گریس متناسب با فشار درون شبکه و خطوط انتقال برای گریس‌کاری شیرهای نصب شده عنوان کرد و گفت: این دستگاه از نظر وزنی بسیار سبک بوده و کار با آن بسیار آسان است.

سرپرست شرکت گاز استان قم وزن دستگاه گریس پمپ گیج گلاس را 10 کیلوگرم ذکر کرد.

وی با اشاره به چگونگی کار با این دستگاه تصریح کرد: مقدار گریس درون این دستگاه به کاربر نشان داده می‌شود که گریس پمپ‌های موجود در بازار فاقد چنین مشخصه‌ای هستند و نظیر این فناوری مشابه خارجی و یا داخلی ندارد.

فرجی با تاکید بر ایرانی بودن تمام قطعات این دستگاه اضافه کرد: برای تولید دستگاه گریس پمپ گیج گلاس از مکانیزم جک 10 تنی استفاده شده که کاملاً جدید و انحصاری است.

وی اضافه کرد: این دستگاه حدود یکسال به صورت آزمایشی برای گریس‌کاری شیرها استفاده شده است.

سرپرست شرکت گاز استان قم با اشاره به قیمت این دستگاه ادامه داد: دستگاه گریس پمپ گیج گلاس از نظر قیمت بسیار ارزان بوده و با هزینه‌ای معادل 5 میلیون ریال برای تولید کننده تمام شده است.

وی افزود: هزینه‌ای که برای تولید این دستگاه شده است حدود یک دهم دستگاه‌های موجود در بازار بوده و به آسانی قابل حمل و تعمیر است.

فرجی با اشاره به تاریخ تولید این دستگاه گفت: دستگاه گریس پمپ گیج گلاس آذرماه سال گذشته در واحد امور مهندسی و اجرای طرح‌ها تولید و به ثبت رسیده است و گواهی‌نامه ثبت اختراع دریافت کرده و اکنون پس از انجام مراحل آزمایشی قابل عرضه است.

انتهای پیام/78005/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول