اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تاکید کرد

لزوم تقویت کمیته‌های خود کفایی در شرکت‌های پالایشی گاز

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم بر لزوم تقویت کمیته‌های خود کفایی در شرکت‌های پالایشی گاز تاکید کرد.

لزوم تقویت کمیته‌های خود کفایی در شرکت‌های پالایشی گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی صبح امروز در جمع روسای تعمیرات، تدارکات کالا، دبیران و روسای کمیته‌های خودکفایی چهار شرکت بزرگ گازی کشور در شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: باید کمیته‌های خود کفایی در شرکت‌های پالایشی تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته‌های خودکفایی یکی از مهم‌ترین کمیته‌های شرکت‌های پالایشی است و باید در راستای عدم وابستگی این کمیته‌ها با هم تبادل‌نظر بیشتری داشته باشند.

اسلامی، حضور نمایندگان شرکت‌های مهم پالایشی در شرکت پالایش گاز فجر جم را مهم ارزیابی کرد و گفت: امیدوار هستیم که با هم‌اندیشی اعضاء شرکت‌کننده بتواند گام مهمی در راستای خود کفایی برداشته شود.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به" مجوز استفاده از کالای ساخت پالایشگاه‌ها "تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که این مسئله در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: چنانچه در مجوز استفاده از کالاهای ساخت پالایشگاه‌ها تعلل شود بی شک انگیزه کارکنان و سازندگان کالا در ادامه ساخت و تولید کالا کم رنگ می‌شود.

اسلامی در مورد اعتماد به کالاهای ساخت شرکت‌های پالایشی نیز گفت: این اعتماد قدرت رقابت و بهره‌وری را بالا می‌برد و باعث می‌شود در چرخه تولید کالا، انحصار پیش نیاید.

وی ادامه داد: در شرکت پالایش گاز فجر جم اقدامات مهمی در زمینه خودکفایی صورت گرفته و استفاده از قطعات ساخته شده نیازمند حمایت و تضمین همه جانبه هسته مرکزی کمیته خود کفایی در شرکت ملی گاز است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم همچنین با اشاره به پراکنده‌کاری و اقدامات موازی در مسئله کمیته‌های خودکفایی در شرکت‌های پالایشی خواستار متمرکز کردن و رهبری یکپارچه در این مسئله مهم شد.

وی پیشنهاد کرد که مدیریت عالیه خودکفایی در سطح ستاد ایجاد شود و نسبت به مجوز بهره‌برداری از کالاهای تولید شده اقدامات لازم به‌عمل آید.

اهتمام و توجه به امر بومی‌سازی کالاهای مورد نیاز به منظور تبادل نظر و بهینه کاوی مدیریت و گردش کار فعالیت‌های مربوط به امور خودکفایی کالا از مهم‌ترین اهداف برگزاری این هم‌اندیشی است.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول