اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن معلولیت‌های جسمی با رویکرد پیشگیرانه

استاندار خراسان‌رضوی بر لزوم برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن معلولیت‌های جسمی، حرکتی و ذهنی با رویکرد پیشگیرانه تاکید کرد.

لزوم برنامه‌ریزی برای به حداقل رساندن معلولیت‌های جسمی با رویکرد پیشگیرانه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر صبح امروز در جمع تعدادی از مدیران و کارکنان مرکز توانبخشی معلولان جسمی و حرکتی فیاض بخش، اظهار داشت: ارائه خدمت به بندگان خداوند به ویژه افراد نیازمند و ناتوان، در درگاه الهی به عنوان صدقه جاریه و باقیات‌الصالحات به شمار می‌رود.

وی افزود: افراد خیر و نیک‌اندیش همواره در امور خداپسندانه پیش‌قدم بوده‌اند که این مهم در خراسان‌رضوی به برکت وجود مضجع شریف رضوی جلوه بارزتری دارد.

استاندار خراسان‌رضوی ضمن تقدیر از حضور موثر خیران در خدمت‌رسانی به نیازمندان استان گفت: دولت نیز در کنار خیران و سازمان‌های مردم نهاد با رویکردی پیشگیرانه در راستای به حداقل رساندن معلولیت‌های جسمی، حرکتی و ذهنی برنامه‌های موثری را اجرا کرده است.

فروزان‌مهر برنامه‌ریزی در راستای آگاه‌سازی افراد جامعه در راستای کاهش ابتلا به معلولیت‌ها را ضروری توصیف و خاطرنشان کرد: از حداکثر ظرفیت، توان و امکانات دستگاه‌های اجرایی در راستای حمایت از مجموعه‌های فعال در عرصه درمان و توانبخشی معلولان، استفاده می‌شود.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: سلامتی یکی از نعمت‌های مجهول خداوند برای بندگانش است که ارزش آن غالبا پس از سلب این نعمت دانسته می‌شود.

وی ضمن تاکید بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در این مراکز گفت: بازدید از مراکز نگهداری معلولان علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در افراد کم توان، سبب تلاش مضاعف مدیران در راستای خدمت‌رسانی به افراد زیر پوشش این مراکز می‌شود.

فروزان‌مهر رعایت استانداردهای لازم برای نگهداری معلولان جسمی، حرکتی و ذهنی را ضروری توصیف کرد و افزود: مرکز فیاض‌بخش این استانداردها را تا حد زیادی رعایت کرده است.

انتهای پیام/70003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول