اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صیاد طلا به کرمان بازگشت‌

پیمان نصیری قهرمان مسابقات جهانی معلولان وارد کرمان شد

‌پیمان نصیری پس از قهرمانی در مسابقات جهانی معلولان در لیون فرانسه با استقبال اهالی ورزش و جامعه دو و میدانی وارد فرودگاه کرمان شد.

پیمان نصیری قهرمان مسابقات جهانی معلولان وارد کرمان شد

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از کرمان، ‌پیمان نصیری دونده کرمانی عضو تیم ملی معلولان کشورمان ‌صبح امروز پس از کسب مدال طلای دیگری ‌از رقابت‌های جهانی دو و میدانی معلولان ‌با استقبال اهالی ورزش وارد کرمان شد.

کسب مدال‌های متعدد از مسابقات جهانی، پارالمپیک و آسیایی طی چند سال گذشته از سوی وی ‌موجب شده تا برخی رسانه‌های کشور از او به عنوان صیاد طلا یاد کنند.

پیمان نصیری که پنجشنبه هفته گذشته در‌ مسابقات ماده دوی یک‌‌هزار و 500 متر، کلاس T20 با 15 ‌دونده رقابت کرد‌ در نهایت‌ با ثبت رکورد سه دقیقه و 57 ثانیه و 51 صدم ثانیه موفق به کسب نشان طلای این دوره از مسابقات شد.

به گزارش فارس، آیین استقبال از ‌پیمان نصیری قهرمان و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی معلولان تنها با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان و ورزش‌دوستان انجام شد و جای مسئولان رده اول استان از جمله استانداری و اداره ورزش و جوانان خالی بود. 

انتهای پیام/80011/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول