اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در پردیس شیراز محقق می‌شود

احداث کتابخانه با 500 جلد کتاب در آسایشگاه معلولان

در دیدار نمایندگان اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس از بیماران معلول ذهنی زیر پوشش بهزیستی در آسایشگاه پردیس شیراز، مقرر شد یک کتابخانه 500 جلدی در این مرکز راه‌اندازی شود.

احداث کتابخانه با 500 جلد کتاب در آسایشگاه معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، جمعی از کارکنان ستادی به نمایندگی از جامعه کتابداران این استان به عیادت بیماران آسایشگاه معلولان ذهنی پردیس شیراز رفته و از نزدیک با دغدغه‌ها و مشکلات آنان آشنا شدند.

در این دیدار صمیمی که با حضور معاون مدیرکل، رئیس اداره انجمن‌ها و مشارکت‌ها و کارشناس امور مشارکت‌های اداره کتابخانه‌های عمومی فارس انجام شد، بانوان حاضر در این آسایشگاه به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

در این دیدار تعدادی کتاب به عنوان هدیه به آسایشگاه اهدا و مقرر شد که با توجه به علاقه معلولان، مددکاران و مسئولان این مرکز، یک کتابخانه با 500 جلد کتاب در این مرکز تاسیس و برنامه‌های فرهنگی توسط اداره کل کتابخانه‌های فارس برای این مرکز در نظر گرفته و اجرا شود.

به گزارش فارس، این مرکز با خدمت‌دهی به حدود 70 زن و دختر معلول ذهنی از معدود مراکز تخصصی بانوان کم‌توان ذهنی در استان فارس است که حدود نیمی از معلولان این مرکز نیز باسواد و یک‌چهارم از آنان دارای تحصیلات عالیه هستند که بر اثر رخدادهای طبیعی و حوادث و آسیب‌های اجتماعی، دچار معلولیت‌های ذهنی شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول