اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری 3 جشن گلریزان

153 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد می‎شوند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و امنیتی چهارمحال و بختیاری گفت: با برگزاری سه مراسم جشن گلریزان 153 زندانی جرائم غیر عمد در این استان آزاد و به آغوش خانواده خود باز خواهند گشت.

153 زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری آزاد می‎شوند

علی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان سه مراسم جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان برگزار شد.

وی افزود: آزادسازی زندانیان با کمک خیرین سنت نیک و پسندیده‌ای است که چند سالی است در استان نهادینه شده است، البته همچنان نیازمند توجه و اطلاع‌رسانی بیشتر است.

نظری با بیان اینکه شهرستان لردگان رکورد خیرین به آزادی زندانیان را شکست، گفت: در این شهرستان بیشترین استقبال را شاهد بودیم، بطوریکه افزون بر 800 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و امنیتی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در مراسم جشن گلریزان شهرستان لردگان یک شاکیان از طلب 25 میلیون تومانی خود گذشت کرد و یک دکتر دندانپزشک نیز متعهد شد تا زمان حیات خود، خانواده‌های زندانیان را رایگان ویزیت و درمان کند.

وی از کمک 750 میلیون ریالی خیرین در شهرستان بروجن خبر داد و گفت: در این شهرستان نیز افزون بر 750 میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری شد. نخستین جشن گلریزان استان در شهرستان شهرکرد برگزار شد که 600 میلیون ریال جمع آوری شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و امنیتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقرر شد 153 زندانی جرائم غیرعمد از محل کمک‌های خیرین آزاد شوند، گفت: آزادی زندانیان تنها با کمک مبالغ جمع آوری شده امکان پذیر است، برهمین اساس نیازمند کمک ستاد دیه استان نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ارائه این کمک‌ها از سوی خیرین علاوه بر اجر دنیوی پاداش اخروی فراوانی نیز برای آنان به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول