اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی قزوین خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان در جشن گلریزان قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: خیران قزوینی در نخستین جشن گلریزان ضیافت مهر بیش از یک میلیارد و 38 میلیون تومان به مددجویان بهزیستی این استان اهدا کردند.

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد تومان در جشن گلریزان قزوین

حسین افشارمقدم در حاشیه جشن گلریزان ضیافت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: خیران قزوینی در نخستین جشن گلریزان ضیافت مهر بیش از یک میلیارد و 38 میلیون تومان با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان بهزیستی استان قزوین اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان ضیافت مهر برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، بیان کرد: این جشن با حسین بدخشان حضور قائم مقام سازمان بهزیستی کشور و مسئولان ارشد استانی در تالار پذیرایی مرمر قزوین برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین مشارکت مردمی و اهدای کمک‌های نقدی خیران استان قزوین برای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی را مطلوب ارزیابی کرد.

این مسئول اظهار داشت: با ترویج فرهنگ نوع دوستی مطمئنا مشارکت مردمی خیران استان قزوین در ماه مبارک رمضان سال‌های آینده با هدف رفع مشکلات مددجویان بهزیستی قزوین افزایش می‌یابد.

افشار مقدم اذعان داشت: خیران استان قزوین در جشن گلریزان ضیافت مهر در راستای تأمین آورده اولیه مسکن، هزینه‌های درمان و اشتغال معلولان و مددجویان زیر پوشش بهزیستی این استان کمک‌های نقدی بسزایی کردند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: با کمک‌های خیران قزوینی در این جشن بیشتر مشکلات هزینه‌های مسکن و درمان مددجویان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قزوین برطرف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیران استان قزوین همیشه یار و یاور نیازمندان و محرومان جامعه بودند، اظهار داشت: آنان با شرکت در جشن گلریزان ضیافت مهر مبالغی به اختیار خود در راستای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی اهدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه کمک به مددجویان بهزیستی قزوین در نزد خداوند متعال اجر و ثواب والایی دارد، ابراز داشت: هر خیر قزوینی با کمک کردن به این مددجویان رضایت خداوند را کسب می‌کند که مطمئنا پروردگار نیز پاداش عظیمی به او می‌دهد.

انتهای پیام/77009/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول