اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جذب 50 حامی در جشن گلریزان ویژه حامی‌یابی ایتام کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از جذب 50 حامی در جشن گلریزان جهت سرپرستی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در شب 23 رمضان خبر داد.

جذب 50 حامی در جشن گلریزان ویژه حامی‌یابی ایتام کهگیلویه و بویراحمدی

 به گزارش خبرگزاری فارس  از یاسوج، عبدالمجید فرهادی عصر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شب قدر، شب لطف و کرم الهی و شب دستگیری نیازمندان است و امیدواریم با یاری مردم خیر استان نیازهای ایتام استان را برآورده سازیم و ادامه دهنده راه و روش امیرالمؤمنین باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در جشن گلریزان امسال که به همت این نهاد در شب 23 ماه مبارک رمضان برگزار شد 50 حامی برای قبول سرپرستی ایتام ثبت‌نام  و عهده‌دار کفالت ایتام شدند.

فرهادی، تعداد ایتام تحت حمایت را چهار هزار و 61 یتیم عنوان کرد، اذعان داشت: در حال حاضر چهار هزار و 18 حامی سرپرستی ایتام تحت حمایت را برعهده دارند.

این مسئول حمایتی با بیان اینکه در حال حاضر 102 یتیم تحت حمایت بدون حامی در استان داریم، تصریح کرد: منتظر حضور سبز حامیان برای سرپرستی ایتام هستیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به تعداد یتیمانی نیازمند به جهیزیه اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون تعداد 500 یتیم  در شرف ازدواج داریم که امید است با کمک حامیان نیکوکار بتوانیم  مشکلات آن‌ها را مرتفع ساخت چرا که کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات این جامعه را برطرف کند.

590 بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش کمیته امداد است

وی از مشکلات کمیته امداد را کمی حامی یتیمان در استان عنوان کرد و متذکر شد: بیشتر حامیان ما از خارج استان هستند و اکنون تعداد هزار و 100 نفر حامی هم استانی و سه هزار و 300 نفر دیگر خارج از استان سرپرستی ایتام را بر عهده دارند..

فرهادی با تأکید بر اینکه تعداد 590 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج هستند، افزود: تعداد 104 بیمار خاص داریم که هزینه داروهای آن‌ها بسیار بالا و گران است و تنها با اعتبارات کمیته امداد نمی‌توان آن را تأمین کرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در پایان خواهان همکاری مردم نیکوکار و خیر هم‌استانی در راستای کمک به بیماران خاص و کاهش بار مشکلات آنان شد.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول