اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه گیلان خبر داد

کمک 625 میلیون تومانی مردم در جشن گلریزان گیلان

مدیرعامل ستاد دیه گیلان از کمک وعده‌ای 625 میلیون تومانی مردم در 13 جشن گلریزان این استان خبر داد.

کمک 625 میلیون تومانی مردم در جشن گلریزان گیلان

حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پایان برگزاری مراسم‌های جشن گلریزان در گیلان اظهار کرد: امسال 13 جشن گلریزان در گیلان برگزار شد.

وی درباره کمک‌های مردم در جشن‌های گلریزان اذعان کرد: مردم در جشن‌های گلریزان مذکور مبلغ 625 میلیون تومان وعده و چک دادند و مقدار کمی به صورت نقدی جمع‌آوری شده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه هر ساله خانواده‌های زیادی از زندانیان در انتظار کمک هستند، یادآور شد: این کمک‌ها شامل زندانیان جرایم غیرعمد مانند تصادفات، مهریه و موارد ناخواسته می‌شود.

وی به آزادی زندانیان با مبلغ مذکور اشاره کرد و متذکر شد: تا زمانی که وعده‌ها محقق و چک‌ها نقد نشود نمی‌توانیم مشخص کنیم چه تعداد زندانی غیر عمد آزاد می‌شوند.

کامران‌زاده، اضافه کرد: با مبلغی که به صورت نقدی جمع‌آوری می‌شود به سراغ زندانیان با رقم اندک می‌رویم و تا هر جا که توانستیم زندانیان با رقم بالاتر را آزاد می‌کنیم.

وی از وجود 506 زندانی غیرعمد و مشمول در گیلان خبر داد و یادآور شد: در بین این افراد کسانی که واجد شرایط کمک باشند انتخاب می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه گیلان، خاطرنشان کرد: برای زندانیانی که شرایط لازم را نداشته باشند و یا دارای جرایم عمد باشند هیچ پرونده‌ای برای آنها در ستاد باز نمی‌شود.

وی از مردم گیلان خواست با مراجعه به ستاد دیه استان در آزادی زندانیان ناتوان از پرداخت دیه کمک کنند.

کامران‌زاده با اشاره به نحوه استفاده از پول‌های دریافتی مردم، تصریح کرد: پول‌های نقد به حساب اجرای احکام دادگستری واریز می‌شود تا آنها طبق آن زندانیان واجد شرایط را انتخاب کنند.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول