اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب خوسف خبر داد

نوسازی و بهسازی 202 انشعاب آب در شهر خوسف

رئیس اداره آب و فاضلاب خوسف از نوسازی و بهسازی 202 انشعاب در این شهر خبر داد و گفت: شبکه‌های قدیمی و فرسوده آب نیز از مدار خارج شده است.

نوسازی و بهسازی 202 انشعاب آب در شهر خوسف

مهدی افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از پایان پروژه‌های اصلاح، توسعه و بازسازی انشعابات خوسف از محل اعتبارات مدیریت بحران ماده 12 خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه اصلاح و بازسازی شبکه‌های اصلی این شهر با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و پروژه اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرعی با اعتباری به میزان 350 میلیون ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران سال گذشته به اتمام رسید.

رئیس اداره آب و فاضلاب خوسف ادامه داد: در این راستا خرید لوله و لوازم اتصالات مصرفی و لوله‌گذاری با لوله پلی‌اتیلن در سایزهای 75، 160 و 90 به میزان یک‌هزار و 961 متر و لوله‌های 25، 63 و 32 پلی‌اتیلن به میزان 351 متر با اولویت‌بندی و در نظر گرفتن تراکم اتفاقات و فرسودگی در مسیرهای مورد نظر انجام شد.

افضلی از نوسازی و بهسازی 202 انشعاب در این شهر خبر داد و گفت: همچنین شبکه‌های قدیمی و فرسوده فعلی نیز از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر هفت کیلومتر از شبکه توزیع شهر خوسف به دلایل فرسودگی، تراکم اتفاقات، عمق بالای شبکه، کمبود فشار و ظرفیت پایین نیاز به اصلاح و بازسازی دارد، اظهار کرد: از این میزان 800 متر نیاز به اصلاح فوری در راستای کاهش اتفاقات دارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب خوسف افزود: همچنین در راستای از مدار خارج کردن شبکه‌های فرسوده که در سنوات قبل اصلاح شبکه در این محل‌ها صورت گرفته و هم‌اکنون دارای دو شبکه آبدار است نیاز به نوسازی و بهسازی حدود 250 رشته انشعاب وجود دارد که در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

انتهای پیام/69004/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول