اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی:

افت فشار آب در خراسان شمالی دور از انتظار نیست/ افزایش 40 درصدی مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با توجه به محدود بودن منابع آبی در صورت استمرار روند افزایش مصرف آب، افت فشار در شبکه توزیع در بعضی از شهرهای استان خراسان شمالی دور از انتظار نخواهد بود.

افت فشار آب در خراسان شمالی دور از انتظار نیست/ افزایش 40 درصدی مصرف آب

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، سید ابراهیم علوی اظهار کرد: با اتخاذ تدابیر مناسب برای تأمین آب در شهرهای زیر پوشش و مدیریت توزیع آب با انجام عملیات شیر بانی و خارج کردن لوله‌های فرسوده از مدار، رفع به موقع اتفاقات و راه‌اندازی پلیس آب در امورهای تابعه و هشدار به شهروندان پر مصرف مشکل افت فشار و کم آبی در هیچ یک از شهرهای استان خراسان شمالی در تابستان امسال وجود نداشته است.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تمام توان خود را به کار بسته است که علیرغم افزایش 35 تا 40 درصدی مصرف آب توسط مشترکان از قطع و افت فشار روزهای گرم اخیر جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از شهروندان استان خواست به منظور بهره‌مندی از آب با فشار مناسب در تمامی ساعات شبانه‌روز از مصارف غیر ضروری جداً خودداری و صرفه جویی را تا حد امکان مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت سایر شهروندان، هم استانی‌ها می‌توانند با شماره تلفن 122 مرکز ارتباطات مردمی این شرکت تماس تا تذکرات و اقدامات لازم توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب داده شود.

انتهای پیام/63002/ر/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول