اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

آغاز نوسازی شبکه آبرسانی پایگاه هوایی بوشهر

مدیر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برای رفع مشکل آب و کاهش هدررفت آب از شبکه آبرسانی در پایگاه هوایی بوشهر، عملیات نوسازی و اصلاح شبکه آبرسانی با انتخاب پیمانکار آغاز شده است.

آغاز نوسازی شبکه آبرسانی پایگاه هوایی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مرجان پناهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت برنده مناقصه بازسازی شبکه آبرسانی پایگاه هوایی بوشهر موظف شده است با سه میلیارد و 394 میلیون ریال در مدت 12 ماه بخشی از شبکه آبرسانی این پایگاه را اصلاح کند.

وی، طول این شبکه را 20 کیلومتر اعلام کرد و ادامه داد: در اجرای این طرح عملیات لوله‌گذاری با لوله‌های پلی‌اتیلن به قطر 63 میلیمتر اجرا شده و 1540 انشعاب آب خانگی نصب می‌شود.

وی همچنین از بازسازی شبکه آب منطقه زلزله‌زده شنبه خبر داد.

مدیر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اذعان داشت: پس از وقوع زلزله در 20 فروردین در منطقه شنبه، کارشناسان و مهندسان این شرکت به یاری آسیب‌دیدگان شتافتند و در اسرع وقت شبکه آبرسانی این منطقه را اصلاح و وارد مدار کردند.

پناهی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای تأمین آب مناسب و بهداشتی به مردم شنبه کار بازسازی شبکه آبرسانی را در دستور برنامه‌های خود قرارداد، ابراز کرد: برای بازسازی شبکه آبرسانی منطقه زلزله‌زده شهر شنبه پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار این طرح انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اکنون عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است، متذکر شد: طرح بازسازی شبکه آبرسانی شنبه با اعتبار یک میلیارد و 57 میلیون ریال طی هشت ماه اجرا می‌شود.

مدیر امور قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان داشت: در اجرای این طرح که از لوله‌های پلی‌اتیلن استفاده می‌شود، شبکه آبرسانی شنبه به طول 800 متر با لوله‌های پلی‌اتیلن در اقطار 63، 75، 90 و 110 میلیمتر بازسازی می‌شود.

پناهی در پایان تأکید کرد: در اجرای این طرح حوضچه شیرآلات نصب و 400 فقره انشعاب مشترکان تعویض می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول