اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آب و فاضلاب شهری گلستان خبر داد

بهره‎مندی 300 هزار واحد از خدمات آب و فاضلاب شهری استان گلستان

سرپرست آب و فاضلاب شهری گلستان از ارائه خدمات برای 230 هزار انشعاب و 300 هزار واحد در سطح استان خبر داد.

بهره‎مندی 300 هزار واحد از خدمات آب و فاضلاب شهری استان گلستان

سید منصور هاشمی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب گلستان 29 شهر و 46 روستا را تحت پوشش آب شرب دارد و حدود یک میلیون نفر جمعیت ساکن در شهرها از خدمات آن استفاده می‎کنند.

وی گفت: با ورود به فصل گرما با افزایش مصرف آب در همه بخش‎ها مخصوصاً آب شرب مواجه هستیم لذا با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده تاکنون با هیچ مشکلی مواجه نشدیم.

تمهیدات لازم برای تامین آب قبل از ورود به فصل گرما انجام شده است

هاشمی افزود: تمهیدات لازم در راستای تامین و توزیع آب به موقع و بازنگری در تاسیسات و مدیریت تامین و توزیع قبل از ورود به فصل گرما در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست آب و فاضلاب شهری گلستان همچنین از نصب 2 هزار و 600 انشعاب فاضلاب در شهر گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با استفاده از فاینانس داخلی، نصب 6 هزار و 342 فقره انشعاب فاضلاب با هزینه 29 میلیارد ریال در دستور کار این شرکت قرار دارد که در مجموع 40 هزار مشترک را زیرپوشش می‎گیرد.

اجرای شبکه فاضلاب با توسعه شهرنشینی رابطه مستقیم دارد

 هاشمی اظهار داشت: اجرای شبکه فاضلاب با توسعه شهرنشینی رابطه مستقیمی داشته و جهت سلامت و ارتقای بهداشت جامعه، اجرای صحیح و اصولی شبکه‎های فاضلاب نیاز به نظارت و دقت بیشتری دارد.

وی بر ضرورت نظارت بر طرح‎های فاضلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت در اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای استان، برنامه مناقصه عمومی به اجرا گذاشته شده تا با انتخاب پیمانکاران توانمند، روند توسعه شبکه‎های فاضلاب وضعیت بهتری پیدا کند.

هاشمی همچنین به موارد برجسته و امتیازات شرکت کسب کرده اشاره و ابراز داشت: از جمله موفقیت‎های حاصل شده در آبفای گلستان می‎توان به کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو، کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد در سطح استان، عنوان شرکت پیشرو در اجرای بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب در نخستین جشنواره توانمندی بهره‌برداری، عنوان مشاور جوان نمونه، رتبه اول آمار مقایسه‎ای اشاره کرد.

در اجرای خط‌مشی‎های شرکت از ارتقاء کمی و کیفی برخورداریم

وی با بیان اینکه در اجرای خط‌مشی این شرکت از ارتقاء کمی و کیفی برخوردار بوده‎ایم، متذکر شد: تلاش برای جلب مشارکت مشتریان، برنامه افزایش منابع تامین، کاهش هدر رفت آب، افزایش سطح مطلوبیت، توانمندسازی و آموزش کارکنان، بهبود مستمر روش‎های ارتقای کیفیت، کاهش تصدی‎گری، برون‎سپاری، برقراری ارتباط با دانشگاه‎ها و اجرای برنامه‎های تحقیقاتی از جمله خط‌مشی‎هایی بوده که شرکت در راستای تحقق آن گام برداشته است.

سرپرست آب و فاضلاب شهری گلستان بیان داشت: کاهش زمان پروژه‎ها و استقرار سیستم کنترل پروژه با استفاده از نرم‌افزار که همه فعالیت‎ها کنترل و اماکن نظارت و بررسی می‎دهد از دیگر تلاش‎های این شرکت محسوب می‎شود.

انتهای پیام/83004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول