اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تجلیل از خبرنگاران اردبیل

جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» برگزار می‌شود

اولین جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» با هدف تجلیل از خبرنگاران به همت شهرداری اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» برگزار می‌شود

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ این جشنواره به منظور ارائه تصویری درست و واقعی از مجموعه فعالیت‌های شهرداری اردبیل در رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان و معرفی پتانسیل‌ها، استعدادها و توانمندی‌های شهرداری اردبیل در ابعاد مختلف عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سازمان‌های تابعه شهرداری اردبیل با مشارکت و همکاری خانه مطبوعات استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره طی فراخوانی از اصحاب رسانه استان اعم از کلیه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها دعوت می‌کند آثار خود را که از فروردین ماه سال 91 تا آخر تیر ماه سال 92 در یکی از سایت‌ها یا رسانه‌های محلی چاپ و یا انتشار داده‌اند بر اساس رشته‌ها و گرایش اعلام شده در بخش مسابقه به دبیرخانه جشنواره روابط عمومی شهرداری اردبیل ارسال کنند.

شهردار اردبیل با برشمردن محورهای این جشنواره شامل تیتر، خبر، گزارش، مقاله و عکس از تعیین جوایز برای نفرات برتر منتخب جشنواره خبر داد و یادآور شد: جوایز نفرات اول شامل 3 میلیون ریال وجه نقدی همراه با لوح سپاس و تندیس جشنواره، نفرات دوم 2 میلیون ریال وجه نقدی همراه با لوح سپاس و نفرات سوم یک میلیون ریال وجه نقدی همراه با لوح سپاس می‌باشد که در هر محور به سه نفر برگزیده جوایز اعطا خواهد شد.

سه منتخب جشنواره، 17 مردادماه همزمان با روز خبرنگار تجلیل می‌شوند

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل و دبیر ستاد برگزاری اولین جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: مهلت ارسال آثار از هشت تیر ماه تا 31 تیرماه می‌باشد و آثار ارسالی از پنجم مردادماه تا 15 مردادماه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بابک پور‌پناهی افزود: نتایج بررسی آثار نیز روز 16 مردادماه 92 اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نحوه داوری جشنواره تصریح کرد: داوران متشکل از اساتید و متخصصان رشته‌های مربوطه می‌باشند که آثار در گرایش‌های اعلام شده را انتخاب خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل در خصوص مقررات و شرایط شرکت در جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول فروردین‌ماه سال 91 تا پایان تیرماه سال 92 در یکی از رسانه‌های استان که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند چاپ یا انتشار یافته باشد.

پور‌پناهی یادآور شد: هر متقاضی می‌تواند در تمام بخش‌های موضوعی مسابقه شرکت کند و هر شرکت کننده می‌تواند برای هر کدام فقط یک اثر ارائه کند و در صورت ارسال بیش از یک مورد برای هر محور، دبیرخانه به صورت تصادفی یکی از آثار را از دور رقابت حذف خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: لازم است همراه آثار؛ فرم درخواست شرکت در جشنواره تکمیل و روی هر یک از آثار آن بخش و رشته الصاق شود.

دبیر ستاد برگزاری اولین جشنواره «شهرداری اردبیل در آیینه رسانه» تاکید کرد: آثاری پذیرفته می‌شود که اصل یا تصویر صفحه‌های منتشر شده در رسانه‌های مربوط نیز ارسال شده باشد و آثار خبرگزاری‌ها باید ممهور به مهر رسانه باشد.

پور‌پناهی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در بخش عکس لازم است علاوه بر ارسال نسخه چاپ شده در نشریه اصل عکس را نیز ارسال کنند، اظهار داشت: ابعاد عکس‌ها 20×25 و حداکثر 30×40 سانتی‌متر باشد و به صورت چاپ شده و یا CD ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که اثر ارسال شده فاقد امضا و یا دارای نام مستعار باشد در صورت راهیابی به مرحله نهایی تعیین نام نویسنده یا تهیه کننده باید منوط به تأیید رسمی مدیر رسانه باشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل گفت: در صورتی که یک موضوع به صورت مشترک و گروهی تهیه شده باشد، در صورت راهیابی به مرحله نهایی، گروه تولید‌کننده به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

پور‌پناهی با اشاره به اینکه در هر یک از گرایش‌های پنج‌گانه سه اثر برگزیده، انتخاب و معرفی می‌شوند، افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده خواهد شد که در مهلت مقرر به دبیرخانه رسیده باشد همچنین آثار ارسالی احتمالاً در قالب یک ویژه‌نامه چاپ و منتشر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: دبیرخانه وصول آثار دریافتی را اعلام خواهد کرد چنانچه یک هفته پس از ارسال اعلام وصول دریافت نشد، با دبیرخانه جشنواره تماس گرفته شود و مهلت ارسال آثار به جشنواره به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/62005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول