اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از خبرنگاران عنوان شد

صابری: هویت‌بخشی مهم‌ترین هدیه به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران هویت‌بخشی را مهمترین هدیه به خبرنگاران استان عنوان کرد.

صابری: هویت‌بخشی مهم‌ترین هدیه به خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک و تهنیت این روز به تمامی اصحاب رسانه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از رسانه‌های استان به جهت آگاهی‌بخشی و نشان دادن نقاط قوت و ضعف در سطح استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای نشان دادن عظمت هر شغلی مناسبت و روز خاصی در نظر گرفته شده است، اذعان کرد: به همین منظور 17 مرداد هر سال به عنوان روز بزرگداشت خبرنگار نامگذاری شده است.

صابری ادامه داد: در بیان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران همین بس؛ که نقاط کور و شفاف در نقاط مختلف جامعه را بررسی می‌کنند و به نحو احسن مشکلات، کمبودها و نواقصات را به مسئولان گوش‌زد می‌کنند و پیگیر امور خود هستند.

این مسئول در توصیه خود به اصحاب رسانه تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید در انجام امور نظم و دقت را داشته باشند و عمل کردن به موقع و تقوا در اطلاع‌رسانی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صابری با بیان اینکه در طول 11 ماه و یک روزی که از دوران خدمت خود در این استان می‌گذرد، ابراز کرد: به صورت روزانه کلیه خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و روزنامه و هفته‌نامه‌ها را در صورت داشتن وقت و فرصت لازم مطالعه و بررسی می‌کنم و اکثریت مشکلات و نواقصات در سطح استان را از سوی رسانه‌ها جویا می‌شوم.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد، مهم‌ترین هدیه خود به خبرنگاران این استان را هویت‌بخشی به اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها مکتوب و مجازی باید آنچه را می‌نویسند به آن پایبند باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تصریح کرد: همه اصحاب رسانه از خود و دیگران تحلیلی داشته باشند و درصد مشخصی از موارد را که نسبت به من استاندار صحت دارد یا نه؛ بررسی و نتیجه و تحلیل آن را به اینجانب ارائه کنند.

انتهای پیام/82011/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول