اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شورای هماهنگی تبلیغات صورت می‌گیرد

برگزاری آیین تجلیل‌ از خبرنگاران در‌ کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین تجلیل از خبرنگاران کرمانی روز چهارشنبه 16 مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

برگزاری آیین تجلیل‌ از خبرنگاران در‌ کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت 12 مرداد ماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: لزوم تبیین اندیشه‌های اسلامی نظام جمهوری اسلامی و بزرگداشت مناسبت‌های مختلف اعم از مذهبی و ملی با نگاهی اعتقادی همراه است.

وی بیان داشت: حضور میلیونی مردم در مقاطع و صحنه‌های مختلف کشور بسیار تعیین کننده و در راستای پیشبرد اهداف نظام مؤثر بوده است.

صدفی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی و اجرای برنامه‌های عمومی و رسمی کشور راه‌اندازی شد تا بتوانیم مشارکت همه را در این مباحث داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شورای هماهنگی در نخستین مقطع از تاریخ فعالیت خود در سال‌های 59 تا 61 با همکاری مردم از یک سو برای ترویج ارزش‌های انقلاب فعالیت داشت و از سویی با توطئه‌های منافقان، گروه‌ها و قومیت‌ها برای جلوگیری از براندازی نظام مقابله می‌کرد.

صدفی ابراز داشت: سال‌های 61 تا 68 شورای هماهنگی به حمایت از رزمندگان اسلام، نهادینه کردن و قانونمند شدن نهادهای انقلابی و مبارزه با توطئه گروهک‌ها پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: دوره 10 ساله سال‌های 68 تا 78 شورای هماهنگی به سمت استقلال و گسترش فعالیت‌های خود حرکت کرد تا بتواند کارآمدتر و منضبط‌‌‌تر فعالیت‌های خود را ادامه دهد. ‌

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: از سال 78 تاکنون نیز به آموزش فعالیت‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی می‌پردازیم و فعالیت‌ها بر اساس منویات امام خمینی (ره) و دیدگاه‌های رهبری پیگیری می‌شود. 

وی با اشاره به اهداف و ماموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: اتخاذ تدابیر‌، سیاست‌ها و تنظیم تقویم مناسبت‌های سالانه، ایجاد هماهنگی و جلب مشارکت نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی، تشکیل ستادهای مختلف برگزاری مراسم‌ها و نظارت و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم در حوزه کاری این نهاد است.

صدفی افزود: شورای هماهنگی در 9 حوزه کاری فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی، قرآنی، مراسم، رسانه، نمایشگاهی و مردمی فعالیت دارد.

وی با گرامیداشت 17 مرداد ماه روز خبرنگار تصریح کرد: آیین تجلیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از خبرنگاران و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار کرمان چهارشنبه 16 مرداد ماه برگزار می‌شود.

 

===============

گزارش از شیما صفرزادهژ

عکس از محسن رجب‌پور

===============

نتهای پیام/80017/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول