اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

اعضای اتاق بازرگانی ظرفیت مشارکت در توسعه زنجان را دارند

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به ظرفیت‌های خاص اعضای اتاق بازرگانی اشاره کرد و گفت: ظرفیت موجود در اعضای این اتاق اجازه ورود و مشارکت آنها در توسعه شهری را می‌دهد.

اعضای اتاق بازرگانی ظرفیت مشارکت در توسعه زنجان را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به طولانی شدن دوره شورای سوم اظهار داشت: این طولانی شدن فرصت پیگیری طرح‌ها را به اعضای شورا داده است.

وی به انتخاب اعضای جدید شورا اشاره کرد و ابراز ‌داشت:‌ منتخبان شورای چهارم در عمل به وظایف خود موفق باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به ظرفیت‌های خاص اعضای اتاق بازرگانی اشاره و تصریح کرد: ظرفیت موجود در اعضای این اتاق اجازه ورود و مشارکت آنها در انجام پروژه‌های شهری می‌دهد.

وی تجربه و داشتن منابع مالی در اختیار را از جمله مزایای اعضای اتاق بازرگانی برای حضور مداوم و گسترده در توسعه امور شهری اعلام کرد.

جمیلی به تغییرات انجام شده در کارخانه کبریت سابق زنجان اشاره و تصریح کرد: در این تغییر کاربری یک ساختمان مخروبه تعمیر و به یک موزه تبدیل شده است.

وی با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای ساختمان احداث شده موزه اضافه کرد: شورا باید هر چه زودتر تکلیف مالکیت این ساختمان را برای پیشگیری از معضلات بعدی مشخص کند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان مشخص شدن تکلیف ساختمان موزه را در شورای فعلی به نفع شهر و ساختمان مورد نظر دانست و گفت: شورای بعدی تا زوایای مورد نظر را بررسی کند باید یک دوره پروسه دیگر طی شود که مشکلات خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول