اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد

فعالیت‌های فرهنگی شورای آبپخش با رویکرد قرآنی

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: فعالیت‌های فرهنگی شورای آبپخش با رویکرد قرآنی تداوم دارد.

فعالیت‌های فرهنگی شورای آبپخش با رویکرد قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: مردم آبپخش مردمی مومن و متعهد هستند و این دیار از دیرباز به دلیل گستردگی فعالیت‌های مذهبی و دینی به دیار دارالمومنین مشهور بوده است.

این مسئول یادآور شد: حضور عالمان و نخبگان دینی در آبپخش سبب گسترش و تعمیق فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی در این شهر شده و از قدیم‌الایام مردم آن با قرآن مأنوس بوده‌اند.

وی ابراز کرد: سنت مقاوله از فرهنگ‌های ارزشمندی است که همه‌ساله با شروع ماه مبارک رمضان در آبپخش شاهد هستیم و شهروندان نیز استقبالی بی‌نظیر از آن دارند.

رضایی اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان شهروندان آبپخشی در برگزاری محافل انس با قرآن گوی سبقت را از هم ربوده‌اند، به‌طوریکه در تمامی خیابان‌های پرجمعیت شهر شاهد برگزاری یک و یا چند محفل انس با قرآن هستیم.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در فعالیت‌های فرهنگی مورد توجه ما بوده مسائل دینی و مذهبی است و با توجه به منابع مالی و اعتباراتی که در اختیار داشته‌ایم برای تقویت فعالیت‌های دینی تلاش کرده‌ایم.

رضایی اضافه کرد: فعالان فرهنگی آبپخش علاقه زیادی به بسط فعالیت‌های مذهبی و قرآنی دارند و از این رو شورای اسلامی شهر آبپخش خود را مکلف به حمایت همه جانبه از آنها دانسته و در 6 سال گذشته از هرچه در توان داشته‌ایم در این راستا بهره برده‌ایم.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش یادآور شد: مطمئناً مسائل فرهنگی، مذهبی و ورزشی در شورای چهارم نیز در راس فعالیت‌های شورا قرار دارد و شاهد ارائه خدمات وسیع‌تر و کارآمدتر در این عرصه خواهیم بود.

رضایی در پایان با تأکید بر اینکه باید برای مدیریت دینی محور تمامی فعالیت‌ها و خدمات در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: مدیریت دینی یکی از ارکان مهم استراتژی فرهنگی در اشاعه و ترویج حاکمیت فضای قرآنی در جامعه است.

انتهای پیام/2452/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول