اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

بالا و پایین شهر در اردبیل بی‌معناست / چشم انتظار تصویب قانون مدیریت واحد شهری

شهردار اردبیل گفت: بالا و پایین شهر در اردبیل بی‌معناست چرا که ما اصلاً در برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی خود منطقه برخوردار یا کم‌برخوردار نداریم.

بالا و پایین شهر در اردبیل بی‌معناست / چشم انتظار تصویب قانون مدیریت واحد شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز که به همراه هیئت همراه خود در مسجد حضرت رقیه (س) محله پناه‌آباد اردبیل حضور یافته و در جمع اهالی سخن می‌گفت، با اذعان به اینکه با این محله و نیازها و مشکلات آن به خوبی آشنا هستیم، اظهار داشت: این افتخار را دارم که در سال 89 کلنگ احداث بزرگترین مدرسه استان اردبیل را در قالب مدرسه‌ای 18 کلاسه در این محله به زمین زده شد و این مدرسه از سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده دانش‌آموزان و ساکنان سایر محلات نزدیک به این مدرسه قرار گرفته است.

وی بازگشایی و زیرسازی و آسفالت کامل خیابان 35 متری مابین شهرک سینا و راه کلخوران به طول بیش از یک کیلومتر را از جمله اقدامات مهم صورت گرفته در این محله عنوان کرد.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: اجرای همین طرح به تنهایی از نظر تسهیل در امر رفت و آمد مردم و همچنین ایجاد ارزش افزوده زمین‌ها و املاک واقع در محل تاثیر محسوسی داشته است.

بدری یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک با آسفالت خیابان 18 متری مابین راه کلخوران و خیابان 24 متری اصلی پناه آباد، ارتباط مستقیم این محله با جاده مغان نیز صورت گرفته و موجب خروج محله پناه‌آباد و سایر محلات منطقه از بن‌بست ارتباطی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه سیاست شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل اختصاص بودجه متوازن و عادلانه به مناطق چهار‌گانه شهر است، گفت: بودجه پیش‌بینی شده برای هر چهار منطقه شهرداری برابر بوده و همین موضوع نشان دهنده این است که در امر سیاست‌گذاری در ارتباط با شهر مباحثی همچون مناطق بالا و پایین، کم برخوردار و برخوردار و حاشیه و مرکز مطرح نبوده است.

شهردار اردبیل احداث پارک 2 هکتاری شهرک طرفدار حقیقت در نزدیکی محله پناه‌آباد را یادآور شد و عنوان کرد: به دلیل عدم وجود زمین مناسب با کاربری فضای سبز در این منطقه، ساماندهی پارک طرفدار حقیقت جزو ضروریات بود که به مناسبت سوم خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری رسید و هم اکنون نیز در اختیار اهالی محترم این محله قرار دارد.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سئوال اهالی محله در رابطه با کمبود فضای ورزشی و فرهنگی در این محله و محلات مجاور با بیان اینکه این خواسته‌ها را با مدیران کل ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در میان می‌گذاریم، اظهار داشت: آرزوی ما تحقق قانون مدیریت واحد شهری است چرا که تحقق این امر حلال بسیاری از مشکلات موجود در ارتباط با نیازهای اولیه محلات و مناطق مختلف شهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم با تصویب قانون مدیریت واحد شهری در مجلس شورای اسلامی، مدیریت اماکنی نظیر کتابخانه‌ها، ورزشگاه‌ها و ... بر عهده شهرداری باشد تا با اختصاص بودجه لازم به این امر شرایطی فراهم شود تا شهرداری در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جهت توسعه شهر با محدودیت کمتری مواجه باشد.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول