اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان خبر داد

استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری در 140 مرکز شهرداری اصفهان

مدیر فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری در 140 مرکز شهرداری اصفهان خبر داد.

استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری در 140 مرکز شهرداری اصفهان

افشار تاجمیرریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ارتقای بهره‌‌وری در حوزه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان اظهار داشت: در زمینه بهره‌وری و شفاف‌سازی در بخش فناوری اطلاعات اجرای پروژه اتوماسیون اداری در 140 مرکز شهرداری اصفهان مهم‌ترین اقدامی بوده که با توجه به تعدد مراکز سازمان انجام و صرفه‌جویی خوبی از لحاظ رفت‌ و آمد، مصرف کاغذ و نیز کاهش هزینه‌ها انجام شده است.

این مسئول با بیان اشاره به پیاده‌سازی پروژه فرایندها در 140 مرکز زیر مجموعه سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان افزود: این پروژه برنامه‌محور و در 140 مرکز برنامه‌ریزی شده که از طریق این سیستم برنامه‌ها ساخته،در گردش و سپس بودجه‌های لازم اختصاص داده می‌شود.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان یکی از مزایای این طرح را ارائه ساخت گزارشات دانست و تصریح کرد: بودجه‌ها را می‌توان از طریق این نرم‌افزار کنترل، ارزیابی و گزارش ارائه کرد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات مهم در بخش فناوری اطلاعات ساخت نرم افزار در آمد است که با توجه به تنوع در آمد شهرداری از خدمات کالسکه‌سواری گرفته تا بحث تابلوهای سطح شهر که این پروژه را پیاده‌سازی و درآمدها مدیریت می‌شود تا بتوان بهره‌وری و برنامه‌ریزی بیشتری برای مدیریت کلان انجام داد.

تاجمیرریاحی همچنین درخصوص اقدامات و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان، گفت: یک زیر سیستم و ساختاری به طریق شبکه برای ثبت نام کاربران و شهروندان انجام شده که در آینده با سایت سازمان لینک و نیاز به حضور فیزیکی شهروندان به مرکز را کم می‌کند.

این مسئول ادامه داد: راه‌اندازی کتابخانه دیجیتال در 65 کتابخانه سطح شهر و ارتباط بین این مراکز با هم از جمله اقدامات دیگری است که متقاضیان می‌توانند با دریافت کارت عضویت به صورت اینترنتی کتاب رزرو کنند که در این راستا برخی از نرم افزارهای مورد نیاز هم دیجیتال‌سازی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از کلید خوردن سایت پرتال جامع خبر داد و افزود: با تکمیل این سایت نیاز شهروندان در خصوص خدمات‌رسانی کامل می‌شود.

وی در مورد زیر ساخت‌های این طرح‌های شبکه‌ای متذکر شد: پیش از این، از بستر اینترنت استفاده می‌شد که با توجه به قطعی و کندی اینترنت خدمات‌رسانی با مشکل مواجه می‌شد که در این راستا با کمک بخش خصوصی و نیروی داخلی یک وایرلس پر سرعتی طراحی شد که اکنون توانسته120 مرکز را با این بستر به هم متصل کند.

تاجمیرریاحی در پایان اذعان داشت: این اقدام منحصر به فرد است، چرا که با توجه به بودجه سازمان روش استفاده هوشمندانه از بخش خصوصی و کارشناسان داخلی فراهم و میلیون‌ها تومان صرفه‌جویی شده است.

انتهای پیام/63012/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول