اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار ملایر خبر داد

احداث مجتمع‌های جدید آبرسانی روستایی در ملایر

مدیرعامل شرکت آبفار روستایی ملایر از احداث مجتمع‌های جدید آبرسانی روستایی در ملایر خبر داد و گفت: ما به دنبال احداث هشت تا 10 مجتمع هستیم که این موضوع در دست بررسی است.

احداث مجتمع‌های جدید آبرسانی روستایی در ملایر

بهرام درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر به طرح‌های نیمه‌تمام در بخش آب روستایی ملایر اشاره کرد و افزود: مخزن یک‌هزار متر مکعبی روستای کهکدان در حال حاضر به 40 میلیون اعتبار نیاز دارد و باید شبکه و مخازن برخی روستاهای شهرستان تعویض شود که در این زمینه نیز با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی گفت: روستای علی‌آباد دمق نیز به عنوان یکی از روستاهای بزرگ شهرستان ملایر با کمبود آب مواجه است که خط جدید انتقال آب و مخازن باید تعویض شود که در این راستا نیز به اعتبار نیاز داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ملایر نصب مخازن جدید در برخی روستاهای شهرستان، نصب ایستگاه‌های پمپاژ، تعویض برخی لوله‌ها و استاندارد شدن آن را از دیگر طرح‌های دارای اولویت شرکت آب و فاضلاب روستای ملایر برشمرد و گفت: در این راستا می‌طلبد اعتبارات مورد نیاز به شهرستان تخصیص پیدا کند.

وی از احداث مجتمع‌های جدید آبرسانی روستایی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: پیشنهاد ما احداث هشت تا 10 مجتمع است که این موضوع نیز در دست مطالعه و بررسی است.

درویشی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مجتمع آبرسانی دهلق ملایر خبر داد و گفت: این مجتمع تا بهره برداری نهایی به اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی تصریح کرد: با ساخت مجتمع آب روستایی دهلق بسیاری از روستاهای اطراف نیز مانند جریا، کلیل‌آباد، یک‌هزار جریب و... از خدمات این مجتمع بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی ملایر به ساخت مجتمع بزرگ سد کلان اشاره کرد و افزود: این مجتمع یکی از بی‌نظیرترین و بزرگترین مجتمع‌های آبی در استان است که با ساخت آن مشکلات آب روستاهای واقع در مسیر سد کلان حل خواهد شد.

وی به بدهی 444 میلیون تومانی روستاییان ملایر به شرکت آب و فاضلاب این شهرستان اشاره کرد و گفت: روستاییان باید نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

درویشی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: پرداخت آب‌بها از نظر شرعی و قانونی امری ضروری است و باید پرداخت شود.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول