اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

ستاد عتبات عالیات جنوب کرمان راه‌اندازی شود

فرماندار جیرفت گفت: از مسئولان تقاضا داریم برای راه‌اندازی ستاد عتبات عالیات جنوب کرمان همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم، احداث ضلع جنوبی بارگاه امام حسین (ع) را بر عهده بگیریم.

ستاد عتبات عالیات جنوب کرمان راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور یکشنبه شب در مراسم افتتاح دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اظهار داشت: از بزرگترین زیبایی‌های عالم هستی وجود نعمت اولیای الهی در مکتب شیعه است.

وی با بیان اینکه عشق به اهل بیت (ع) همواره در قلب تمام شیعیان جهان ساری و جاری است، افزود: خداوند را شاکریم که نعمت‌های فراوانی در قالب زمان و مکان نصیب مسلمانان عالم کرده است.

غنچه‌پور ماه‌هایی مانند رجب، شعبان، رمضان و محرم را ماه‌های مغفرت ذکر و تصریح کرد: همچنین مکان‌هایی مانند حرم ائمه اطهار (ع) برای هر فکر و سلیقه مرکز مغفرت و رحمت است و در زیر گنبد حرم این امامان هر حاجتی داشته باشند، برآورده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان سال 90 راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: هم‌اکنون نیز تشکیلات و ساختاری فراهم شده است که از بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تقاضا داریم در این زمینه همکاری لازم را با ستاد انجام دهند.

غنچه‌پور عنوان کرد: از فرمانداران و مسئولان جنوب استان کرمان نیز تقاضا داریم در راستای راه‌اندازی ستاد عتبات عالیات جنوب کرمان همکاری لازم را انجام دهند تا بتوانیم، احداث ضلع جنوبی بارگاه امام حسین (ع) را بر عهده بگیریم.

فرماندار جیرفت گفت: تمام پست، مقام و دارایی‌های دنیا رفتنی بوده و تنها چیزی که ماندگار می‌شود، معنویات و خرج کردن اموال خود در راه رضای خداوند است که ارادت ما به اهل بیت (ع) را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد و امیدواریم که این عشق تا قیامت در وجود نسل آینده ما نیز جاری باشد.

انتهای پیام/80001/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول