اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور علما، روحانیون و مسئولان استانی

نخستین جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کردستان برگزار شد

نخستین جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کردستان با حضور علما، روحانیون و مسئولان و متولیان امر در سنندج برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول ستاد استانی بازسازی عتبات عالیات در کردستان شنبه شب در نخستین جلسه این ستاد که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان تشکیل شد، اظهار داشت: مردم متدین کردستان ارادت ویژه‌ای به خاندان رسول الله(ص) داشته و دارند و باید این ویژگی مهم فرهنگی به دیگر نقاط کشور معرفی شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات افزود: در همه استان‌های کشور ستادهای بازسازی عتبات عالیات تشکیل شده و خوشبختانه در استان کردستان نیز این ستاد فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و امیدواریم با جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان شاهد معرفی ارادت و جایگاه ویژه اهل بیت(ع) در بین مردم متدین و ولایت‌مدار کردستان باشیم.

سادات اعلام کرد: بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای استان کردستان در سال جاری 50 نفر نیروی کار به عتبات عالیات در قالب کارگران ساده، کارگران فنی و جوشکار اعزام می‌شوند و در کنار این اعزام نیز سهمیه‌ای برای معادن استان در قالب سنگ معدنی در نظر گرفته شده‌ است.

وی عنوان کرد: مردم متدین و خداجوی کردستان می‌توانند کمک‌های نقدی خویش را نیز به حساب شماره 010688824008 نزد بانک ملی شعبه انقلاب سنندج واریز کنند.

امام جمعه بیجار نیز در این جلسه اذعان داشت: ارادت مردم کردستان به اهل بیت (ع) نشأت گرفته از علاقه و احترام مردم این خطه به بزرگان دینی است و باید این فرهنگ غنی به نسل‌های آینده منتقل شود.

حجت‌الاسلام علی مرادی گفت: باید در اعتلا و گسترش فرهنگ دینی و آیینی کشورمان تمام توان خویش را به کار گیریم و در این راستا نیز ترویج سیره اهل بیت(ع) در اولویت قرار گیرد.

علیرضا شهبازی استاندار کردستان نیز در این جلسه از آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی استان برای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان به بازسازی عتبات عالیات خبر داد و افزود: تمام توان خویش را برای تحقق این مهم به کار خواهیم برد.

انتهای پیام/79006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول