اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان:

مردم شیروان 250 میلیون ریال برای عتبات عالیات اهدا کردند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان از جمع‌آوری 250 میلیون ریال نذورات مردم این شهرستان برای بازسازی عتبات و عالیات طی سال جاری خبر داد.

مردم شیروان 250 میلیون ریال برای عتبات عالیات اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، براتعلی نادری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صرفاً در شب‌های قدر 50 میلیون ریال نذورات و کمک‌های مردمی از مساجد، اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و مصلای شهرستان جمع‌آوری شد.

نادری با اشاره به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان 20 نفر از افراد متخصص برای بازسازی عتبات عالیات اعزام خواهند شد، گفت: این تعداد شامل استاد کارها در بخش‌های مختلف بوده که در امر بازسازی عتبات سهم خراسان شمالی مشارکت خواهند داشت.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان با تأکید بر اینکه مردم این شهرستان همواره در کارهای خیر به ویژه بازسازی اماکن مذهبی کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته‌اند، تصریح کرد: به طور حتم مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات موجب تقویت ارزش‌های اسلامی می‌شود.

وی، فعالیت این ستاد در زمینه خدمت رسانی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را دارای اجر دنیوی و اخروی برشمرد و اذعان داشت: همه مسلمانان باید در بازسازی عتبات عالیات در حد توان خود ادای دین کنند و این مهم می‌تواند توشه‌ای آبرومند برای آخرت هر فرد باشد.

به گزارش فارس، شهرستان شیروان رتبه اول را برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت بازسازی عتبات عالیات طی سال گذشته در استان خراسان شمالی کسب کرد.

انتهای پیام/63002/ذ20/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول